Češi váhají mezi dobrem a zlem

8. 06. 2016 10:00:00
Jaký má naše společnost problém? Uvědomujeme si ještě, co je správné a co ne? Nebo jsme se už ztratili?

Uprostřed Evropy se nachází nebezpečné místo – česká kotlina. Tato rokle je jedním z nejkrizovějších a nejtragičtějších míst na světě. Rána na těle země. Je třeba se jí obloukem vyhnout a nepřibližovat se k ní.

Je evidentní, že Češi jsou zlý a nebezpečný národ; jen čekají, aby mohli každého návštěvníka své země okrást, podvést, případně sprovodit ze světa.

Jsou známi naprosto zvířeckým přístupem k sexuálním otázkám. V Česku bývá běžným zvykem, že muži onanují před cizími ženami. Muži se pak svých manželek zbavují povětšinou vraždami. Jejich povaha jim brání v tom, aby dodržovali elementární zákony a předpisy, takže například řídí jako prasata. Jejich péče o zvířata je barbarsky tragická. Češi se také vyžívají zejména v pašování drog. Velice nebezpečné je půjčovat Čechům peníze. Policie nemá u nich žádný respekt. Jsou to organizovaní nacisté, kteří s velkou oblibou napadají lidi.

Vážení čtenáři, jak se vám předchozí 3 odstavce líbily? Mnou sdělená fakta nebyla vylhaná ani vymyšlená, všechny odkazy jsou z černé kroniky Idnes. Na základě těchto článků jsem vyvodil závěry a názor, který jsem zamíchal do svého sdělení spolu se skutečnými pečlivě vybranými fakty.

Toto je propaganda. Je propaganda lží, i když nesděluje žádný fakt, který by nebyl pravdou? Posouzení nechám na vás.

Je to můj blog, mám na své závěry právo, ne? Máte právo mé závěry uvedené na mém blogu kritizovat nebo je lepší, když se vám nelíbí, ho nečíst? Je to přece moje věc, ne?

Bylo by opravdu v pořádku, kdyby všichni lidé psali takto? A je v pořádku, když takto postupují média? Třeba TV Prima?

Samozřejmě, že jsem účelově shromáždil fakta a ignoroval jsem jiná fakta z jiných zdrojů, a to jen proto, abych naplnil účel svého textu, který jsem si vytýčil předem. A abych splnil tento účel, vyhledal jsem fakta selektivně.

Neporušil jsem žádné formální předpisy a zákony. Takže je můj text v pořádku? Mám na něj právo?

Myslím, že odpovědi na mé otázky znáte.

Postupoval jsem podle principů, které používala TV Prima při informování o uprchlících. A jsem přesvědčen, že se to nikomu nelíbilo.

Podstatné však je, proč se vám to nelíbí. Pokud se vám to nelíbilo proto, že jsem porušil principy objektivity a morálky k účelové manipulaci, je to v pořádku. Pokud se vám to však nelíbilo proto, že jsem psal negativně a nenávistně o Češích, tak je to špatně. Nejde o to, jestli lžeme o Češích nebo o uprchlících. Jde o to, že lžeme. A lež je prostě zlo.

Proto je pro mne děsivé to, co udělala TV Prima, a absolutně nepochopitelné, že se najdou lidé, kteří mohou TV Prima hájit. Je pro mne děsivé to, že lidem nevadí, když někdo lže tak, že uspokojuje jejich názor.

Stejně jako pokusy Miloše Zemana o vytvoření vlastní moci je takovýto přistup k pravdě tragickým ohrožením demokracie a svobody v této zemi. A je to ještě horší než Zeman. Zeman je jedinec. Tohle je problém médií a společnosti. Aféra PRIMAGATE je strašná, ale ještě strašnější je to, že přístup Primy nalézá své obhájce.

Potvrzuje to totiž, že největší problém České republiky nejsou uprchlíci, ale to, že zde u velké skupiny lidí vidíme silný odklon od západní normality k východnímu šílenství.

Jakási politická neutralita mezi východem a západem, po které někteří volají, je sice absolutně nerealizovatelný, škodlivý a nepravdivý koncept, ale teoreticky možný je. Ale neutralita morální, mezi dobrem a zlem, prostě neexistuje.

A toto je největší společenský úkol této země pro budoucí léta. Vybrat si mezi dobrem a zlem. Každý se musí rozhodnout.

Autor: Tomáš Peszyński | středa 8.6.2016 10:00 | karma článku: 22.35 | přečteno: 1243x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Politika

Jan Pavelec

ČR má se svým upoceným pojetím liberalismu 200 let zpoždění.

Podle Listiny základních práv a svobod se Česká republika nesmí vázat na jakoukoliv výlučnou ideologii či náboženské vyznání, a podle Ústavy má být státem sociálním, nikoliv (neo)liberálním.

28.3.2024 v 15:50 | Karma článku: 7.91 | Přečteno: 101 | Diskuse

Jan Bartoň

Přichází nový věk – volíme mezi tragédií a realismem

Pan Václav Vlk starší uveřejnil skvělý komentář k současné mezinárodní situaci pod titulkem Přichází nový věk tragédie. Abychom předešli tragédii, musíme zvolit realismus.

28.3.2024 v 10:00 | Karma článku: 26.35 | Přečteno: 516 | Diskuse

Petr Duchoslav

Ruský břeh Roberta Fica

Jsem proslovenský, dělám vlasteneckou a suverénní politiku, vše jen pro národ. Tak by se stručně dala charakterizovat politika staronového premiéra Roberta Fica. Zní to sice líbivě, ale realita je bohužel jiná.

27.3.2024 v 9:24 | Karma článku: 25.25 | Přečteno: 518 | Diskuse

Petr Štrompf

Utažený kremelský šroub. Stržený závit pak způsobí pohromu

Islamisté vraždící v Moskvě. Mrtví na obou stranách ukrajinské fronty. Represe režimu, žijícího ve strachu o sebe samého. Šrouby stále utahuje a bude je utahovat ještě víc.

26.3.2024 v 17:34 | Karma článku: 18.92 | Přečteno: 469 | Diskuse

Michal Sabó

Rudá záře nad Moskvou aneb mají teroristi právo na soucit?

Útok v Rusku, při němž útočníci v koncertním sále na okraji Moskvy v pátek zabili nejméně 133 lidí a mnoho dalších zranili, nám nastavil zrcadlo. Máme Rusko litovat?

26.3.2024 v 7:13 | Karma článku: 36.52 | Přečteno: 2310 | Diskuse
Počet článků 1059 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1009

Jsem obyčejný občan a běžný zaměstnanec. Mám však vyhraněné názory na některé věci. Jsem kosmopolitní liberál, Havlista, pravdoláskař, intervencionalista a příznivec federalizace Evropy a hrdý Eurohujer. Jsem hrdý příslušník běsnící pražské kavárny, majdanista a iluminát a teď už i sluníčkář

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...