Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Také končím na Idnes

Vážení čtenáři a přátelé. Dovolte mi, abych i já oznámil svůj odchod z blogů Idnes. Kvůli Babišovi, jak jinak.

Poté, co vyšlo najevo, že Babiš ovlivňuje obsah svých médií, které sice oficiálně nevlastní, ale ve skutečnosti mu patří, nenapsal jsem zde již ani řádku. Již předtím jsem váhal nad tím, jestli Idnes opustím a konzultoval jsem to se svými přáteli. Názory byly rozdílné. Jedni říkali, že je nemorální účinkovat v Babišově médiu a to navzdory tomu, že bloger z toho nemá žádný zisk. Jiní zase říkali, že je třeba oslovovat čtenáře mimo vlastní sociální bublinu a že není správné vyklízet prostor proputinským a xenofobním blogerům, kteří se na blozích Idnes těší velké oblíbenosti. Lidem jako Matějka, Šichtařová nebo Větvička, ale i dalším.

Dlouho jsem váhal nad tím, co je správné, ale odchod některých lidí, které Idnes, případně Mafra živily, mě přiměl k tomu odejít, protože mě, jako amatérskému autorovi, to život zase tak neovlivní. Odcházím ze solidarity s těmito čestnými lidmi, kteří jsou ochotni kvůli svému přesvědčení opustit i placené zaměstnání.

Také to dělám proto, že cítím, že už není možné dále participovat na Babišově hře na nezávislá média.

Velice mě to mrzí. Je pravda, že redakce blogů Idnes nikdy mé psaní necenzurovala, ani neovlivňovala a měl jsem zde možnost si psát, co jsem chtěl. Měl jsem zde jistou čtenářskou základu. Od roku 2012 jsem zde zveřejnil přes 1000 blogů, které měly celkem přes milion přečtení. Díky svému blogování jsem se dostal k aktivní části toho, co Miloš Zeman nazývá „pražskou lumpenkavárnou“ a dostal se blízko k dějům, které ovlivňuji současnost a budoucnost naší země.

Nesmírně mě těšilo, že jsem se zde tak lišil od mnoha populárních blogerů, kteří píši trendové populistické nesmysly a pomáhají tak v hloupnutí našich občanů. Jsem rád, že jsem štval tolik čtenářů a diskuzních trollů, kteří jsou zaslepeni ruskou propagandou a anti liberálním a anti západním populismem. Dělal jsem to vědomě.

Velice mě mrzí, že teď budou mé možnosti přinášet těmto lidem alternativní pohled omezeny. Tedy relativně alternativní, protože skutečně alternativní pohled je ten jejich. Je postaven na základě toho, čemu se dnes říká alternativní fakta, kdežto já jsem vždy snažil přiblížit se pravdě.

Musím však uznat, že blog Idnes je pojem, je velmi čtený a velmi dobře technicky zpracovaný. V České republice nemá konkurenci. Jiná, nezávislejší česká média neumí s blogy tak dobře pracovat jako Idnes. Proto jsem se rozhodl k blogo emigraci na Slovensko. K liberálním a skutečně nezávislému deníku SME. Jak jsem zjistil, nejsem sám.

Mám naději, že tento exodus blogerů na Slovensko zlepší vazby mezi částí čtenářů blogů a elektronických médií v obou státech, protože naše problémy jsou podobné. Příšerná politická reprezentace, nástup nových a nebezpečných populistů, xenofobie, antievropanství a ruský vliv. Bude fajn vystrčit ven hlavu z českého poněkud zapáchajícího rybníka.

Děkuji všem čtenářům Idnes, kteří mi fandili a dávali mi karmu a čtenost za Vaší podporu. Nesmírně si jí vážím. Najděte si mně na SME i sociálních sítích. Ti z Prahy mě často mohou potkat i na politických akcích osobně.

Přejí nám všem shledání v lepších časech nejen na blogu Idnes.

Nezapomeňte, že Andrej Babiš a Miloš Zeman jsou největšími zly naší země a postarejte se o to, aby toto zlo bylo zažehnáno.

Váš Tomáš Peszyński.

Autor: Tomasz Peszynski | čtvrtek 1.6.2017 11:00 | karma článku: 25,85 | přečteno: 2247x
  • Další články autora

Tomasz Peszynski

Vláda by měla zamezit vstup Alexandrovců do země

Jsem rád, že jsem mohl se svými kolegy aktivisty napsat dopis, který vyzývá ministra zahraničí Zaorálka, aby odebral víza Alexandrovcům. Z důvodů, které jsou v tomto dopise obsaženy. Zde je text dopisu:

18.4.2017 v 16:00 | Karma: 35,73 | Přečteno: 3099x | Diskuse| Politika

Tomasz Peszynski

59 Tomahawků by měl být jen začátek

V následujícím textu se pokusím vysvětlit, čeho by měl americký raketový útok na Asada být začátek. A proč mě naplňuje mírným optimismem.

18.4.2017 v 10:00 | Karma: 18,43 | Přečteno: 1483x | Diskuse| Politika

Tomasz Peszynski

Svět na Trumpolíně (3)

Shrnutí toho, co zas vyvedl Donald Trump. Je potřeba neustále poukazovat na to, že není standartní demokratický politik, ale někdo, kdo absolutně nemá na to být americkým prezidentem.

20.3.2017 v 16:00 | Karma: 12,08 | Přečteno: 589x | Diskuse| Politika

Tomasz Peszynski

Česko ignoruje Evropu

V Evropské unii se rozbíhá naprosto zásadní debata o budoucnosti EU, kterou Česko úspěšně ignoruje, abychom si zase mohli stěžovat na „diktát Bruselu.“

20.3.2017 v 10:00 | Karma: 22,77 | Přečteno: 1661x | Diskuse| Politika

Tomasz Peszynski

Bojme se Babiše

Zmateně a zdánlivě neškodně vypadající obrýlený chlapík hovořící československy je největší hrozbou demokracie v zemi.

27.2.2017 v 16:00 | Karma: 42,96 | Přečteno: 5292x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Digitální stavební řízení od července bude, slíbil Bartoš. Provoz přirovnal k D1

25. dubna 2024

Ministr pro místní rozvoj Ivan Bartoš ve čtvrtek prohlásil, že digitální stavební řízení bude...

Deník Metro rozšiřuje regionální zpravodajství a zvyšuje náklad

25. dubna 2024

Deník Metro z portfolia mediální skupiny MAFRA posiluje přítomnost v regionech a zároveň zvyšuje...

Spousta obětí střelby mohla být zachráněna, řekla matka Rakušanovi

25. dubna 2024  16:02,  aktualizováno  16:50

Na jednání výboru pro bezpečnost Sněmovny kvůli snaze opozičního ANO zřídit vyšetřovací komisi k...

Podvody přesáhly pět milionů, žalobce viní pojišťováka i jeho otce lékaře

25. dubna 2024  16:23

Z pojistných podvodů s celkovou škodou přesahující pět milionů korun obžaloval krajský státní...

  • Počet článků 1059
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1012x
Jsem obyčejný občan a běžný zaměstnanec. Mám však vyhraněné názory na některé věci. Jsem kosmopolitní liberál, Havlista, pravdoláskař, intervencionalista a příznivec federalizace Evropy a hrdý Eurohujer. Jsem hrdý příslušník běsnící pražské kavárny, majdanista a iluminát a teď už i sluníčkář