Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JC

Ćlověče, autore, Vy jste rozenej vojevůdce! Vy byste si zasloužil nějakej dobrej flek třeba v NATO, nebo alespoň na nějakém ministerstvu obrany země na západ od Aše. Umíte velmi dobře předvídat a hned na tu předvídanou situaci reagovat, přímo ďábelsky strategicky. Tak přímočaře, nekomprosně a úderně! Žádné cavyky, bez zbytečných rukaviček, vždyť nepřítel je jasně dán! Už jste to zkusil v nějakém náborovém centru? Pokud né, tak neváhejte, kupředu, cíl je jasný!R^

4 11
možnosti
TP

nerozumím jak to co jsem napsal souvisí s vojevůdcovstvím

0 0
možnosti
JC

A víte, že jsem si to hned myslel? Že jako tomu neporozumíte ...;-) :-)

0 3
možnosti
  • Počet článků 1059
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1012x
Jsem obyčejný občan a běžný zaměstnanec. Mám však vyhraněné názory na některé věci. Jsem kosmopolitní liberál, Havlista, pravdoláskař, intervencionalista a příznivec federalizace Evropy a hrdý Eurohujer. Jsem hrdý příslušník běsnící pražské kavárny, majdanista a iluminát a teď už i sluníčkář