Diskuse

Zrovna Izrael

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P75a74v67e28l 55K88u78r11a84l

30. 7. 2014 17:37

Tady jsem na straně izraelců...

ale demilíitarizace gazy od nějaké odzbrojování populace podle mne vytváří naprosto nepřijatelný precedent ohrožující naší svobodu...

Už za starého Říma se říkalo "ti kteří překovají svoje meče na motyky budou navždy otročit na polích pro ty kdo takovou pitomost neudělají"

A poněkud aktuálnější od George Washingtona:

Svobodní lidé by nejen měli být ozbrojeni a disciplinovaní, ale měli by mít dostatek zbraní a munice, aby uhájili svou nezávislost před kýmkoliv, kdo by je chtěl utlačovat - včetně jejich vlastní vlády.

Nikdo kdo to myslí s vlastní svobodou vážně by neměl připustit aby ho kdokoliv, ať OSN a nebo i jeho vlastní vláda, někdy odzbrojila. Pro skutečně svobodnou společnost je ideální když jsou jedinci ozbrojeni osobními zbraněmi a existují milice nezávislé na vládě schopné se postavit ozbrojeným silám vlády. To zajistí že vláda je nucena poslouchat své občany a plnit jejich vůli. Ne nadarmo byli regulace zbraní první co Hitler a Lenin udělali.

0 1
možnosti

R^  Když  nacisti při útoku na barikády, ale i jinde, hnali před sebou civilní obyvatelstvo, odsuzoval je celý svět. Když se téměř totéž děje v Gaze a východní Ukrajině (umístění zbraňových  odpalovacích zařízení do civilních čtvrtí), většina světa mlčí a nebo odsuzuje ty, kteří se snaží tyto zbraně zničit.

2 0
možnosti
  • Počet článků 1059
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1012x
Jsem obyčejný občan a běžný zaměstnanec. Mám však vyhraněné názory na některé věci. Jsem kosmopolitní liberál, Havlista, pravdoláskař, intervencionalista a příznivec federalizace Evropy a hrdý Eurohujer. Jsem hrdý příslušník běsnící pražské kavárny, majdanista a iluminát a teď už i sluníčkář