Diskuse

Gaza a Irák

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

80 procent Rusů je spokojených s Patinou politikou a politikou ruská vůči ukrajine. Stejně jako v Izraeli... Najít Rusa nespokojenoho s tím co Putindela je procentuálně stejně těžké jako najít Izraelce který nemá rád co dělá Netanyahu. Zase dvojí metr?

1 1
možnosti

Kdesi jsem narazil na zprávu, že z Mosulu odešlo poslední 10 křesťanských rodin. Museli tam nechat veškerý majetek, nic si nemohli vzít. Kdysi to bylo křesťanské město.

2 0
možnosti

Podle mě Mosul nebylio nikdy křesťanské město... nevím o žádné takové periodě... ale to že odtamtud ISL vyhnala křesťany je pravda a je to strašné..další důvod proč bojovat s ISIL

0 0
možnosti

Ajko, našel jsem pro vás super hru. Tady si můžete zabít Usámu.

http://www.funny-games.biz/soldiers-raid-osama-bin-laden.html

Je to uvedeno jako "funny game", protože zabíjení, to je přece zábava. Myslím, že se vám to bude líbit

Hledal jsem speciálně pro vás něco, kde si budete moci odtřelit hromady Arabů (more casualties, more fun), ale nemám tolik času, abych se hrabal na netu, tak snad vás ten odstřel Usámy uspokojí.

2 3
možnosti

Máte pravdu, zabití Usámy mě fakt uspokojili, ale v reálu, v roce 2011...

0 0
možnosti

Ajko napiště taky článek na téma Burkina Faso a Kiribati, prosím.

1 3
možnosti

Koukám, že jste tady novej

0 0
možnosti

Mohu se zeptat jakou máte přezdívku v ISIL???

1 4
možnosti
Foto

A jaká je vaše přezdívka v GRU?

3 0
možnosti
  • Počet článků 1059
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1012x
Jsem obyčejný občan a běžný zaměstnanec. Mám však vyhraněné názory na některé věci. Jsem kosmopolitní liberál, Havlista, pravdoláskař, intervencionalista a příznivec federalizace Evropy a hrdý Eurohujer. Jsem hrdý příslušník běsnící pražské kavárny, majdanista a iluminát a teď už i sluníčkář