Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hejtr Pupík opět boduje. Znova zdůrazňuji, že zastavení skautského zpěvu nebyla aktivita nikoho z Hradu nýbrž akce přehorlivého policisty. Zeman se za jeho jednání osobně omluvil.

A to, že se na Hradě nesmí provozovat hudební produkce je poměrně pochopitelné. Nikdo tam nechce pouliční muzikanty, co vybírají do klobouku. Pro takovéto produkce je v Praze spousta místa jinde.

Myslím, že autor článku chodí pravidelně na akce Nenávisti zdarma kultůry, aby nabíral plné hrstě.této komodity. kterou pak distrubuuje mezi ostatní.

3 4
možnosti

Zeman se za jeho jednání osobně omluvil.

Komu prosim?

1 0
možnosti

:-).....Trochu jste se rozcházeli v tempu, Ba bylo tam dost hlasů zpívajících mimo hlavní tóninu,( pro méně znalé falešně), a hlavně....chyběl jste tam, jako dirigent! Moc bych se těšil na Vaše rozmáchlá a procítěná gesta! RvRvRv

2 2
možnosti

A co Savcenkova už se ozvala? Teď už je volná tak určitě už si vzpomněla na své podporovatele

5 4
možnosti

Taky jsem čekal jiné video

0 0
možnosti

Autore,již je těch nenávistných projevů dost.Dejte si pohov.

6 4
možnosti

Kdepak, pod kotlem se musí pořád přikládat;-)

5 0
možnosti
  • Počet článků 1059
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1012x
Jsem obyčejný občan a běžný zaměstnanec. Mám však vyhraněné názory na některé věci. Jsem kosmopolitní liberál, Havlista, pravdoláskař, intervencionalista a příznivec federalizace Evropy a hrdý Eurohujer. Jsem hrdý příslušník běsnící pražské kavárny, majdanista a iluminát a teď už i sluníčkář