Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Škoda že nejdou vkládat fotografie . Mám jich mnoho z Vyškova z kasáren. Lidé debatovali s vojáky, kteří se chovali velice vstřícně a příjemně. R^;-) V životě jsem zažil dvě cizí armády ! V r 1968 na mne mířil smrdutý ruský voják samopalem..... a letos mi voják USA s úsměvem svůj samopal půjčil ....! Nebyl s ním " na dovolené " v cizí zemi , ale jako náš spojenec na cvičení před jediným evropským bezpečnostním rizikem Ruskem ! ! ! :-P

0 0
možnosti

jestli se vám nelíbí propagace války, tak by jste měl tyhle kolony podporovat,... protže ten kdo propaguje válku je Rusko

1 0
možnosti

Mezi USA SSSR a Německem je kapitální rozdíl a právě ten rozdíl je to podstatné

0 0
možnosti
Foto

I62v12a54n 33M73a47r98e35k

7. 6. 2016 18:37

Suchý rohlík a kuřecí křídlo z "KFC" k tomu ? ! Tak to jste se tedy p. pseudonyme moc přes kapsu nepráskli ! 8-o;-DRv

2 3
možnosti

Naše země byla zrazena spojenci v roce 1938, kdy ji znásilnil Hitler, a v roce 1968, kdy ji znásilnil Brežněv.

No a potom přišel Veškrna se svojí partou a dali jí ránu z milosti.

2 2
možnosti

:-) Ten řízek americkému vojákovi v civilu servírujete Vy ? Pěkná postava ! Vy byste mohl nastoupit v případě konfllktu do první linie, když tak toužíte po válce s RF, která nemá ambice někoho ohrožovat. To je jen Váš sen a Vaše zbožné přání ! Vy nejste v žádném případě autorem tohoto článku, protože většina Vašich čtenářů si pamatuje z minula primitivní vyjadřování a nyní dokonalá krasomluva ! Což je PODVOD ! Moralisto ! RvRvRv

5 3
možnosti
Foto

I44v24a21n 44M16a18r33e24k

7. 6. 2016 11:39

Já p.pseudonyme " Peszyński " jsem v tom čase raději obdivoval "Jízdu králů" ve Vlčnově. "Plechová kavalerie" a propagace války je záležitost pro týpky vašeho ražení. Ale pokud Vám to stačí ke "štěstí" , proč ne ,že ? ! Rv

10 2
možnosti
Foto

Kdyby neexistovalo jediné bezpečnostní riziko v Evropě , Rusko které zplundovalo celouvýchodní Evropu a nyní krade cizí území okolních suvereních států , nemuselo by se ani konat cvičení našich spojenců ! :-P

1 0
možnosti

Krásný článek. A univerzální. A kdybyste prohodil slova Rusko (SSSR) a USA, tak váš článek klidně mohl vyjít i v roce 1973. A kdybyste nahradil USA slovem Německo, tak pro změnu klidně mohl vyjít v roce 1943. :-)

18 1
možnosti

A kdyby slovo USA bylo nahrazeno slovem ISIS,tak se můžeme těšit na rok 2023,pokud se ho dožijeme;-D

0 0
možnosti

Dobrý den, jediná armáda, kterou chci na našem území je Česká armáda. A doufám, že to bude jediná armáda u nás natrvalo usazená. Rusko nás neohrožuje, nebezpečí jde z jiné strany. A na rovinu, americkou základnu tu nechci ani náhodou.Nevidím pro to ani jeden pididůvod!!!!! A fakt zajímavá je zmínka o vašem dobíjení baterek. Holt každý máme na dobíjení baterek jiný způsob. Ale musím se přiznat, armádu k tomu nepotřebuji. ;-)

10 1
možnosti
Foto

Já jsem s Američankami piknikoval, že by se vám protočily panenky.

3 0
možnosti
  • Počet článků 1059
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1012x
Jsem obyčejný občan a běžný zaměstnanec. Mám však vyhraněné názory na některé věci. Jsem kosmopolitní liberál, Havlista, pravdoláskař, intervencionalista a příznivec federalizace Evropy a hrdý Eurohujer. Jsem hrdý příslušník běsnící pražské kavárny, majdanista a iluminát a teď už i sluníčkář