Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hned po tom, co jsem si přečetl celkem rozumný blog od pana Peszynského

o EU jsem narazil na tento blábol.

Celkem sečteno 0. ;-O

0 0
možnosti
Foto

I85v32a44n 51M16a30r67e97k

5. 8. 2016 19:34

P.pseudonyme "Peszyński", neměl název tohoto blábolu znít "Merkelovské Německo budiž varováním" ? !

1 1
možnosti

ˇVidím, že chvála německa a Merkelové je to co vytáčí trolly doběla.. ještě více než uprchlíci nebo kritika Putina.. to je dobré vědět..

0 4
možnosti

Vy jste v podstatě chudák.

6 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Delší přestávka v psaní a to je pak panečku "skvost".

1 1
možnosti

Pane Peszyński,Vy asi nevíte,že Bavoři začínají dělat nezávislou politiku na Berlínu,k témuž se možná chystá i Sasko,že s Merkelovou je velká nespokojenost.

Kde Vás vyhrabali?

3 1
možnosti

Čínskou zeď někdo zbořil???...nebyl to Putin??....a co Jan Tleskač???....samé otázky, jako třeba ta základní: proč jste doposud nevyhledal odbornou pomoc ;-D

6 1
možnosti

Jak to bude vypadat, až někdo zkusí prolomit tu pomyslnou zeď, za kterou eventuelně bude schovaná Česká republika? Jak si to konkrétně představujete? Můžete tuto otázku neignorovat a odpovědět? Děkuji.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1059
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1012x
Jsem obyčejný občan a běžný zaměstnanec. Mám však vyhraněné názory na některé věci. Jsem kosmopolitní liberál, Havlista, pravdoláskař, intervencionalista a příznivec federalizace Evropy a hrdý Eurohujer. Jsem hrdý příslušník běsnící pražské kavárny, majdanista a iluminát a teď už i sluníčkář