Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VS

Tak a ted mi poradte. Rano rikali ve zpravach, ze Obama zacal dalsi studenou valku tim, ze vyhostil (dal jim 72 hodin) 35 pracovniku ruske ambasady. Ja uz nevim, kdo je ta skodna a kdo je ten hodnej a hlavne, kdo je ten nebezpecnej.

1 1
možnosti
JM

A ten hajzl Putin už reagoval. Pozval děti diplomatů do Kremlu na oslavu příchodu nového roku.

1 1
možnosti
  • Počet článků 1059
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1012x
Jsem obyčejný občan a běžný zaměstnanec. Mám však vyhraněné názory na některé věci. Jsem kosmopolitní liberál, Havlista, pravdoláskař, intervencionalista a příznivec federalizace Evropy a hrdý Eurohujer. Jsem hrdý příslušník běsnící pražské kavárny, majdanista a iluminát a teď už i sluníčkář