Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

A pokud jde vámi avizované pranýřování umělců, kteří chtějí vystupovat spolu s Alexandrovci? Myslím, že nejvýraznějším z nich je Helena Vondráčková. Prozradím vám, že já ji řadím do kategorie "zpěváků", kteří mě přinutí vypnout rádio. Zvuky produkované jejími hlasivkami se mi nelíbí a nepovažuji je za zpěv. Ale já nejsem odborník. A taky, na rozdíl od vás, netvrdím, že co se nelíbí mně, nesmí se líbit ani nikomu jinému.

Jen bych vás rád upozornil, že pani Vondráčková taky před časem vystoupila na té trapné estrádě, kterou u příležitosti svého odchodu do důchodu uspořádal v Národním divadle Václav Havel.

http://revue.idnes.cz/umelci-se-rozloucili-s-havlem-prezidentem-fiv-/lidicky.aspx?c=A030129_131953_lidicky_jup

0 0
možnosti
JN

Tvůrčí týme píšící pod jménem pana Peszynského, narazil jsem ve vaší produkci na jeden rozpor. Je jím odstavec: "Věřil jsem v 90. letech, že jsou ochotní se tohoto morální balvanu zbavit, když vystupovali s finskými Leningrad Cowboys a předělávkami amerických rockových písní parodovali sami sebe. To je jediné období Alexandrovců, které stojí za poslech."

Zdroj: http://tomaspeszynski.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=577147

Z veřejně dostupného Obchodního rejstříku se dozvíme, že pan Peszynski se narodil v roce 1975. Na počátku 90. let mu tedy bylo 15 let. Nechce se mi věřit, že patnáctiletý chlapec podprůměrné inteligence by se nějak hlouběji zabýval právě tvorbou Alexandrovců.

3 0
možnosti
MS

Ještě že nevznikl Americký taneční sbor,který by letěl tancovat nad hroby Afghánců,Iráčánů,Lybijců atd....To by se zhroutil celý morální svět.

0 0
možnosti
MJ

Rok 2016 byl nejlepší za poslední roky, protože to byl ten nejhorší rok pro idioty a libtardy.R^

0 0
možnosti
MV

Pane Peszinski, většinou nic není černobílé. Ve válkách jsou civilní oběti - tedy i v té syrské. Jsou tam oběti syrské armády, oběti ruského/amerického/tureckého/... bombardování, oběti umírněné asadovské opozice, oběti islámského státu, oběti fronty an-Nusrá atd. Za ty civilní oběti jsou ale odpovědní i ti, co do oblasti dodávají zbraně (tedy například saudsko-arabská diktatura). A další věc je, že mnohem více civilních obětí má válka v sousedním Iráku, za kterou je odpovědný bývalý prezident G. W. Bush s generalitou americké armády. Další desetitisíce civilních obětí jsou v Afgánistánu, Jemenu (křiklavý případ z nedávné doby - vybombardování pohřbu saudsko-arabským letectvem), Lýbii, Turecku atd. Neustále se mluví o civilních obětech v Aleppu - na ty ostatní se ale nějak zapomíná.

5 1
možnosti

Pane Peszyński, to je snad vůbec poprvé, kdy s Vámi souhlasím, a to dokonce bezvýhradně1 Připadáte mi jako zajímavá diagnóza: zdánlivě permanentní zatemnění mozku, avšak s občasnými záblesky zdravého rozumu. Netrpíte Vy náhodou schizofrenií?

4 1
možnosti

V tom výčtu pod svou fotkou, co všechno jste, jste určitě něco vynechal. Nevím, kde jste žil v minulých časech, ale máte mizernou paměť, a poněkud jednoduché vidění světa - tedy bez všech souvislostí. Nejsem v žádném případě zastánce starých pořádků, ale Vy patrně neznáte ruskou mentalitu.

Jediné čemu z toho Vašeho výlevu věřím je, že nesnášíte Alexandrovce. To jsem poznala - odkapává mi z monitoru Vaše žluč. A to je špatně. Nenávist je špatný rádce.

10 2
možnosti

Paní Šípková, Vy nevidíte a nesnesete pravdu a to je také druh nenávisti.

1 8
možnosti
VP

Takže lidsky pád letadla není dobře, ale politicky ano?

8 0
možnosti

Ne pád letadla není dobrý, ale to kam a za jakým účelem letěli, je špatné. Kdyby odmítli tuto cestu, byli by hrdinové a nepřišli by o životy

1 8
možnosti

Pan Prezsiňski popsal nositele byť nepřímého zla a tím slouží Putinovi, který vraždí nepohodlnou opozici a civilisty v Syrii, okupuje Krym a má snahu urvat další části Ukrajiny a celé Pobaltí. Vy, kteří ho kritizujete, Vám zlo, které podporují, zřejmě nevadí.

1 10
možnosti
LH

Kupříkladu Landa jel dle vaší logiky tančit na hroby afgancu a to je o.k.?

11 0
možnosti
  • Počet článků 1059
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1012x
Jsem obyčejný občan a běžný zaměstnanec. Mám však vyhraněné názory na některé věci. Jsem kosmopolitní liberál, Havlista, pravdoláskař, intervencionalista a příznivec federalizace Evropy a hrdý Eurohujer. Jsem hrdý příslušník běsnící pražské kavárny, majdanista a iluminát a teď už i sluníčkář