Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MT

Mozna je Trump kontroverznejsi politik, ovšem zase z tohoto článku vnímám podtext "Já jsem levičák, tedy morálně nadřazený všemu lidstvu a všichni ostatní jsou jen tupí rasisti, xenofobové,...",čímž o své pravdě málokoho přesvědčíte. Každopádně bych si počkal pár měsíců, co se z něj vyklube. Například oslavovaný intelektuální,politicky korektní, liberlání Obama, co dostal Nobelovu cenu za mír ještě než usedl do křesla by si pomalu zasloužil jít společně s francouzi před válečný soud, za to, co způsobili v Libyi.

0 0
možnosti
JM

Ještě by nám mohli napsat článek na téma Jak žít s kadeřavým salátem místo mozku.

1 0
možnosti
JK

Je komické, když někdo po pár dnech presidentování Trumpa přesně ví, jak USA dopadne za 4, nebo 8 let. ;-D

1 0
možnosti
MR

Bože, jako krásnou povídku by o Vás napsal Jaroslav Hašek. Takovej materiál;-D;-D

3 0
možnosti
MN

Ještě tak 3-4 měsíce aktivních kroků Trumpa a eurohujeři skončí do jednoho v Dobřanech....:-P

0 0
možnosti
PH

kterej blb tohle napsal,amerika evropskou,to zni jako sranda,ten clovek nepochopil plan Trumpa na zachranu a znovu zrozeni USA,kde se potykaji s ohromnymi problemy,ktere ovsem vsichni z venku prehlizi,oni si porad mysli ze tu litaji peceni holubi do huby,ale realita je opravdu jina je tu mozna vetsi chudoba jak v evrope,proto byl Trump zvolen ,aby postavil tuto zemi zpet na sve nohy,aby to co si lide mysli ,byla pravda

5 0
možnosti
Foto

Peszyński na hrad! (Mírov)

9 0
možnosti
KL

je to sice strasny blabol, ale aspoň me docela dobře pobavil, takze vase snaha nebyla zbytecna. az je mi tech USA lito, každý prezident z nich chce udelat něco jiného, jeden zapadni evropu, druhy vychodni, jsou to proste chudaci. a kdo vi, co prijde priste, vychodni Evropou kontinent nekonci, ze..

3 0
možnosti
SB

tohle je strašný blábol, to snad nikdo nemůže brát vážně8-o

8 0
možnosti
  • Počet článků 1059
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1012x
Jsem obyčejný občan a běžný zaměstnanec. Mám však vyhraněné názory na některé věci. Jsem kosmopolitní liberál, Havlista, pravdoláskař, intervencionalista a příznivec federalizace Evropy a hrdý Eurohujer. Jsem hrdý příslušník běsnící pražské kavárny, majdanista a iluminát a teď už i sluníčkář