Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AR

Trump je autorovi trnem v patě, proto zde předložil tuto svou variantu.

9 1
možnosti
LS

Já bych v případě Peszinského ani nepoužíval slovo autor. On určitě tvůrcem těchto článků není, ten člověk neumí ve skutečnosti vyplodit jedinou smysluplnou větu.

7 1
možnosti
Foto

Tak. Tipoval bych to na stále stejný holubník;-)

3 1
možnosti
SN

:-)....LIbore, samozřejmě souhlas! Před dvěma roky nedovedl vyplodit jedinou větu, která by měla smysl! "Putler" byl v každé druhé větě. Dnes je z něj vzdělaný filosof, s bezchybným pravopisem. Zřejmě se převtělil ! R^R^

6 2
možnosti
VR

Před dvěma lety byl jako vy?

1 3
možnosti
  • Počet článků 1059
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1012x
Jsem obyčejný občan a běžný zaměstnanec. Mám však vyhraněné názory na některé věci. Jsem kosmopolitní liberál, Havlista, pravdoláskař, intervencionalista a příznivec federalizace Evropy a hrdý Eurohujer. Jsem hrdý příslušník běsnící pražské kavárny, majdanista a iluminát a teď už i sluníčkář