Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DK

"Ani ti čestní, jako je Angela Merkelová." - pobavilo R^

17 3
možnosti
ZZ

A proč máte touhu nakopat Rusku zadek? Co vám udělalo?

5 2
možnosti

Tak jako vždycky, si ten zadek nakope nejvíc samotné Rusko....

5 3
možnosti
MZ

Pane Peszynski,

vemte si tedy prosím kopačky a běžte tomu Rusku nakopat ten zadek. Rusko nás nenakope, Rusku stačí mít zde lidi jako Merkel, Hollande a další, pak se EU rozloží sama. Ale to Vám jaksi nedochází, že se EU rozkládá zevnitř kvůli diletantské politice nejen těchto dvou jmenovaných. Já vím, že za to můžou Ti, co s nimi nesouhlasí, bo jsou to populisté a nepřemýšlející ovce, ale to víte, musíte s nimi počítat, nebo je někam internovat, že jo? To by bylo super, pak by konečně v celé EU nastal liberální blahobyt. Jen by mě zajímalo, kdo by ho držel finančně při životě. A tu Sýrii. To už je fakt jen třešnička na dortu. Umírněná opozice. Arabské jaro...

MZ

25 4
možnosti
BD

Vy se na autora snažíte rozumem?

8 2
možnosti
BD

Maorové mají krásné bojovné tance. S jejich zvukovým doprovodem je to řekl bych krásnou evolucí podobných článků. Jenže z tohohle asi hit zrovna neuděláme a o zájmu turistů taky tak nějak pochybuji. Ale neříkám, že by autor nemohl postoupit o level výše a něco třeba zatančit nebo zazpívat. Tuším Vlasta Parkanová měla krásnou písničku. Dostat to nejdříve do nějakého lokálního rádia a třeba by se to čaplo.

4 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
9 3
možnosti
AG

A27l21e83x 51G67r82e32g82o10r

27. 2. 2017 10:43

No zajímalo by mne , co si představujete pod pojmen nakopat Rusku zadek.

5 4
možnosti
BD

boj, boj, boj. Ale tak jako aby to zase zařídil někdo jinej. Autor by byl jen vrchní ideolog. Pěkně vzadu. A ostatní by mohli šťastně hnít v jím osvobozené zemi.

4 0
možnosti
Foto

Kdo nakope Rusku zadek?8-o

No přece autor. Ten jedinej na to dneska máR^;-D

12 3
možnosti
BD

Minule okopávali ty ruské motorkáře tak, až měli ošoupaný cvičky. Bohužel pro ně byl bojovný blog a právě ty cvičky jediným výsledkem, kterého by si někdo všiml. já mám takového psa. Dělá strašný blbiny, ale jelikož dokáže správně podlejzat tomu, kdo mu dává žrádlo, tak přežije.

6 1
možnosti
BD

A furt se najdou tací, kteří by někoho nakopávali a nakonec až okusí vlastní medicíny, tak se budou ohánět humanitou. .... ale ono je to asi jako mám doma já: mám jezevčíka. Je úplně mimo a velmi složitě ovladatelný. Prostě malej trotl s komplexem. Jen vidí většího a výrazně chytřejšího psa co si jen hledí svého, tak má tendence mu vlézt na jeho a řve a napadá. Zatím má neuvěřitelnou kliku, že ani nestojí těm druhým za to, aby na něj jen štěkli. Ale jednou je může vytočit tak, že rafnou. Jezevčíci a jiné podvraťáci se samozřejmě můžou spojit do smečky, ale při případném koordinovaném útoků prostě slabší kusy zařvou.

12 1
možnosti
SB

Aniž bych jakkoli podceňoval ruské nebezpečí, tak je naprostým nesmyslem, pokud někdo tvrdí, že pro Evropu existuje vážnější hrozba než ta, která vyplývá z neřízené migrace.

7 1
možnosti
  • Počet článků 1059
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1012x
Jsem obyčejný občan a běžný zaměstnanec. Mám však vyhraněné názory na některé věci. Jsem kosmopolitní liberál, Havlista, pravdoláskař, intervencionalista a příznivec federalizace Evropy a hrdý Eurohujer. Jsem hrdý příslušník běsnící pražské kavárny, majdanista a iluminát a teď už i sluníčkář