Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Vám by zase měli zamezit vstup na internet a také se nic neděje.

12 5
možnosti
DK

Co zobeš, Tomáši ?

Takováto žlučovitost, jakou předvádíš, tak to je fakt unikum. ;-D

12 3
možnosti
PS

P35e75t33r 79S98u41s57k80e

18. 4. 2017 20:49

No, my jsme zase na vojně měli heslo: "Jeden iniciativní blbec je horši než tři nepřátelské divize." ;-)

29 2
možnosti
Foto

I84v17a98n 41M35a69r50e89k

18. 4. 2017 20:29

Vláda ? Zapomeňte, opět to zůstalo jen na Vás p.Peszyński.

Jinak mám už zakoupenou vstupenku na jejich vystoupení ve Zlíně za pár týdnů. Jinak , z čisté kolegiality jsem ochoten zarezervovat ji ve Zlíně i Vám i s případným ubytováním v interhotelu "Moskva" , budete srdečně vítán. R^ [>-]

12 2
možnosti
Foto

Netolerance, zapšklost, udávání a koniášství má v této zemi tradici. Již Vasil Bilak dbal na čistotu kulturní fronty a politické způsobilosti písní a interpretů. Pan Peszynski a jeho kolegové kráčejí ve stopách tohoto legendárního krejčího.

20 2
možnosti
VV

Proc vlada, snad ministerstvi zahranici?

1 3
možnosti
JB

Proč ministerstvo zahraničí?

1 0
možnosti
SB

Mně například vůbec nevadí Sulika, tedy písnička, která se proslavila jakožto Stalinova oblíbená píseň. Stalinova záliba v této nádherné písničce nemění nic na věci, že to zpíval gruzínský lid už dvě stě let před Stalinovým narozením, jako náš lid zpíval Jaké je to hezké dva kováři v městě.

Ale Alexandrovci mi prostě vadí. Důvody jsem objasnil níže.

7 3
možnosti
MP

Jestli Vám vadí, tak tam prostě nepůjdete. Ale proč by tam nemohli jít jiní, kteří Vaši nechuť nesdílejí. Snad byste nechtěl podporovat růst státního paternalismu?

PS. V životě jsem na Alexandrovcích nebyla a ani nikdy nepůjdu, jen mi ta protiruská hysterie vadí jako kdysi ta protizápadní. Hýkání uvědomělých svazáků bylo k zblití stejně jak dnešní povyk Pesynského a spol.

19 2
možnosti
Foto

Určitě by měli taky zakázat: Nu pogodi!

Aby nám vlk s bělomorkou v tlamě nekazil děti, žejo, Pešínský ;-D

23 2
možnosti
SB

Paní Martino, Nu pogodi není vázáno na režim, který nás kdysi okupoval.

2 1
možnosti
SB

O něco níže jsem před několika hodinami napsal dost kritický příspěvek proti tomu souboru.

Upřesňuji, že má kritika se v žádném případě netýkala uměleckého hlediska.

Jejich kumšt je nezpochybnitelný.

3 0
možnosti
JB

Skoro se bojím napsat, že na Alexandrovce jsem dobrovolně šla dokonce 2x. A to jsem si jednou koupila i vstupenky, protože napoprvé, když měli obří koncert v O2 aréně, tak jsem vstupenky dostala. A koncert se mi hrozně líbil.

14 2
možnosti
MR

M81i18l63a45n 26R68a13d98e17k

18. 4. 2017 18:59

to jo, a také jakýkoliv film z muslimské země, jelikož v žádné - po smrti demokracie v Turecku - není rozhodně demokratickou zemí. Také filmy z Číny a vůbec čínské umění by mělo být na indexu, africké umění skoro všechno, málokde v Africe je demokratická země. ZAKÁZAT SOUDRUZI!!

19 3
možnosti
MK

Zcela jistě. Ostatně nechápu proč se všichni režiséři skvělých dokumentů inspirovali u Leni Riefenstahlové ;-D

4 1
možnosti
  • Počet článků 1059
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1012x
Jsem obyčejný občan a běžný zaměstnanec. Mám však vyhraněné názory na některé věci. Jsem kosmopolitní liberál, Havlista, pravdoláskař, intervencionalista a příznivec federalizace Evropy a hrdý Eurohujer. Jsem hrdý příslušník běsnící pražské kavárny, majdanista a iluminát a teď už i sluníčkář