Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MD

Nemoudry az hloupy, prolnuty posedlosti. Clanek. Autor je zajiste moudry a obdareny sirokym zivotnim rozhledem.

4 2
možnosti
DM

Dekuji za pripomenuti, uplne jsem v tydnu diky pracovnimu zapalu zapomnel pripravit stiznost na MHMP za povoleni toho vaseho "majdanu", resp. zadost o zruseni jiz vydaneho povoleni kvuli tomu, ze ucastnici nedodrzuji podminky povoleni. Tak to zitra musim napsat, abych to mohl hned v pondeli podat.

5 3
možnosti

Akce je ohlášena a nepotřebuje povolení. Já myslím, že bude urychleně ukončena ve chvíli, kdy sparťanští ultrafans potáhnou Pařížskou z fotbalového zápasu.

4 0
možnosti
Foto

Článek líbí ač politiku nečtu (vyjímka)R^. Ještě bych připsal, po poslechu dnešních zpráv, že ruským vojákům, kteří tam nejsou, na dovolené došlo jídlo a proto tam Putin poslal pár kamionů s náboji;-DV

8 4
možnosti
MP

Prý jim k demonstraci nestačí ani přeplněný Václavák, ale snad největší hřiště na světě, strahovský stadion. O té obrovské propagaci v televizi ani nemluvě. Celý národ dělá velké podpisové akce v každém městě...;-D

11 1
možnosti
TP

typický Český pivopárek televize putinista.. co není v televizi, neexistuje! ;-D

1 0
možnosti
Foto

Kde ten Majdan na tom Staromáku děláte ? Byl jsem tam ve středu, 2x obešel náměstí a nikoho jsem nenašel. A to jsem si koupil nové sako a bejkovec. Asi Vám to předepíšu k  úhradě !Rv

12 3
možnosti
AS

A12d46a31m 93S26t21a67v54a

13. 9. 2014 11:06

"Majdan v Praze neskončil ...":| Autore, koukám, že vy máte skutečně pořádný majdan v hlavě...

14 4
možnosti
JM

Ajko nemá majdan v hlavě on tam má maglajdan. Naprostý. I když jsem si vzhledem k jeho týdenní grafomanské absenci myslel, že ho v úterý na tom Staromáku odstřelil přivolaný snajper.

2 0
možnosti
MT

Ty Putinovy podminky lze shrnout do dvou slov: bezpodminečna kapitulace...

5 0
možnosti
Foto

To s těmi body požadavků napadlo i mě a jenom se čekal na možnost to použít. Jak jinak než R^R^R^

5 3
možnosti
ZK

To bude těmi výkyvy počasí. Tedy snad.

3 3
možnosti
Foto

Líbí se vám článek, je psáno u ,,karmy". NelíbíRv Proč? Čím dál více se ukazuje, že dnes autorovi nejde o Ukrajinu, Krym, Putina. Čím dál více je jasné, že mu jde o něco zcela jiného! Odkud větřík fouká? 8-o:-/

4 4
možnosti
  • Počet článků 1059
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1012x
Jsem obyčejný občan a běžný zaměstnanec. Mám však vyhraněné názory na některé věci. Jsem kosmopolitní liberál, Havlista, pravdoláskař, intervencionalista a příznivec federalizace Evropy a hrdý Eurohujer. Jsem hrdý příslušník běsnící pražské kavárny, majdanista a iluminát a teď už i sluníčkář