Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KV

K93a16r31e97l 17V36o94v97e64s

26. 4. 2015 22:46

Kdyzto pisi polsky Blesk nebo Lidovky, tak to bude svata pravda !

9 3
možnosti

Já furt říkám Milošovi, neblbni, budou tě mít za vlastizrádce, ale on stále radí Zemanovi a má rád Putina...

1 0
možnosti
VP

Poleščuk, Peszyński, Ziegler, Sulovská

Jména jsou možná náhodná slovní hříčka, ale jde jim opravdu o zájmy České republiky?

10 9
možnosti
JH

J58a85n 72H55l27e44d66í91k

26. 4. 2015 22:20

ti Rusáci opravdu Evropu zasmradí, otráví a nase...,  je to neurvalá sběř, která rozsévá nenávist, strach a fyzický odpor

11 7
možnosti
KV

K23a31r69e91l 27V95o26v87e12s

26. 4. 2015 22:47

Ani Pussy Riot by sis nedal ?

4 4
možnosti
VP

Tak nevím zda neděláte víc škody, než užitku. 

Vaše blogy jsou tak šílené, že bych čistě hypoteticky uvažoval i o tom, že vás platí sám Putin.

13 8
možnosti
TP

to víte mě platí všichni.. Jsem tady nejbohatší bloger :-)

0 0
možnosti
Foto

Teď jsem se přestal smát a půjdu jim propíchat gumy.

Proč? Přece, aby se trochu rozmnožili.

8 3
možnosti
LD

Do Bohnic zavedli internet i pacientům?

8 5
možnosti
Foto

Vypadá to tak. To víte, lidská práva jsou univerzální.

11 3
možnosti
Foto

Mě soudruzi v ČSLA školili, jak zadržet diverzanta. Pomohlo by to nějak?

8 3
možnosti
SS

Skoda, ze jsme se nepotkali ....ja byl vycvicen k zenijnim diverzim v tylu nepritele ...

1 1
možnosti
Foto

,,Osobně se domnívám, že je to pravda. Vždyť i americká kolona dragounů byla jednoznačně operací hybridní války. Operací bez násilí, které měla za úkol zjistit, jaká bude reakce lidí v našem regionu na přítomnost Američanů."

Tak nevím, zda Vás pochválí za vyzrazení tajemství:-/

P.S.: Vy jste také její součástí8-o?;-D

10 5
možnosti
JM

Jejda, co to povídáte, berete Ajkovi pískací hračku. On je přesvědčen, že hybridní válka je hnusný rusácký vynález a něco tak hnusného by mírumilovní, laskaví vývozci demográcie přece nikdy nepoužili. Natož aby zneužívali bandu blbečků pod stany na Staromáku k mapování veřejného mínění a potenciálních odpůrců....;-D

1 0
možnosti
Foto

Kdybyste nic nenapsal, Vy i Váš blog byste vypadali líp... 8-o

9 9
možnosti
JM

já bych to rozšířil ještě o jedno zájmeno: "nikdy". Kdyby nikdy nic nenapsal.... a dál už je to stejné

1 1
možnosti
  • Počet článků 1059
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1012x
Jsem obyčejný občan a běžný zaměstnanec. Mám však vyhraněné názory na některé věci. Jsem kosmopolitní liberál, Havlista, pravdoláskař, intervencionalista a příznivec federalizace Evropy a hrdý Eurohujer. Jsem hrdý příslušník běsnící pražské kavárny, majdanista a iluminát a teď už i sluníčkář