Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

Pane Peszynski, jindy na tomto místě obvykle uvádím, že je mi vás upřímně líto. Nyní dělám výjimku.

Myslíte si, že právě vy jste oprávněn hodotit, jaké chování na hřbitov patří a jaké ne?  Je mi z vás na blití.

17 2
možnosti
Foto

J57a26k64u28b 26R83o48t75h

14. 5. 2015 10:38

Mno, protože jste předem přesvědčen, že pan P. není oprávněn (ovšem ni zbla netuším, co vás k tomu vede), tak vám odpovím já - chování paní Vičanové bylo zcela prasácké, o čemž se může přesvědčit kdekdo z videozáznamu, který je k dispozici na internetu. Chování jiných Putinovců při dalších příležitostech je rovněž z kategorie ubohostí a sprostot. Tož tak.:-/

A ještě podotek - jsem rád, že zde zazněl i jiný hlas kromě mého ohledně přítomnosti oněch NW v ČR. Z ruských Vlků k nám dojeli pouze dva a to v automobilu (!), další tři z Makedonie (NW Skopje). Tolik k trapárně, kterou byl raid původně ohlášených 400 motorkářů z Rusi.;-D

2 13
možnosti
SB

Co je mi do Putina, když nám ta slavná EU, kterou autor tolik podporuje, nám chce lifrovat přistěhovalce proti naší vůli?

Nic horšího už se nám stát nemůže. Oproti tomu je ta varianta "Rusko" ještě rajskou zahradou.

Rusko je strašná hrůza. Rusko je hrůza na desátou.

Ale oproti tomu, co nám hrozí tentokrát z Bruselu, oproti té příšernosti s těmi přistěhovalci, je to ta již zmíněná rajská zahrada.

11 3
možnosti

Spolu s drzostí Putina a Ruska, zvedají hlavu rudí i hnědí a hlavně neschopní....

4 7
možnosti
PK

P22e40t96r 36K70o51l15á86ř

14. 5. 2015 10:38

Tak tu hlavu Ševčíku zase pomalu skláněj.

10 3
možnosti
  • Počet článků 1059
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1012x
Jsem obyčejný občan a běžný zaměstnanec. Mám však vyhraněné názory na některé věci. Jsem kosmopolitní liberál, Havlista, pravdoláskař, intervencionalista a příznivec federalizace Evropy a hrdý Eurohujer. Jsem hrdý příslušník běsnící pražské kavárny, majdanista a iluminát a teď už i sluníčkář