Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pokud bych měl být já stíhán a souzen za příspěvky cca 3300 lidí lidí sdílejících můj FB, asi by to vydalo na 1000 let v base. Vy jste fakt demokrat. ;-)

1 1
možnosti
Foto

Máte v znaku Majdan, což byl zcela a 100% násilný podnik. Je to to samé, jako kdyby si někdo dal do znaku Waffen SS a vykládal, že on nic, on muzikant.

5 3
možnosti
PR

Vy těch přirovnání k SS nechte,agent STB je to samé jako agent gestapa.Tak zalezte někam a jen se tiše stydte a budte rád že někdo přišel z heslem nejsme jako oni.

6 6
možnosti
  • Počet článků 1059
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1012x
Jsem obyčejný občan a běžný zaměstnanec. Mám však vyhraněné názory na některé věci. Jsem kosmopolitní liberál, Havlista, pravdoláskař, intervencionalista a příznivec federalizace Evropy a hrdý Eurohujer. Jsem hrdý příslušník běsnící pražské kavárny, majdanista a iluminát a teď už i sluníčkář