Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

Autor nebo ten, kdo s nim manipuluje pracuje ve prospech Ruska. A dela to dost sofistikovane. Napred zverejnuje o Rusku tak absurdni pomluvy, ze normalne uvazujici lidi prestavaji verit vsemu negativnimu o Rusku, i kdyby to byla pravda. Pak propaguje destrukci evropske civilisace prostrednictvim barbarskych imigrantu. Puvodni obyvatelle budou muset ze zapadni Evropy emigrovat a historicky i kulturne nejblizsi bude Rusko. To tim ziska miliony pracovitych a civilisovanych obcanu jako protivahu cinske expanzi. Dobra prace pane Peszynski.

2 0
možnosti
TH

Radši se spojit s Putinem, než přijmout vaše tisíce....

A doufám, že z přečtení mého komentáře se vám udělá zle, patří vám to za vaše názory...

4 0
možnosti
JT

Putin tu nebude vecne, spojenectvi s Ruskem se ukazuje jako existencni nutnost.

0 0
možnosti
FK

Další povinná dávka multikulti od autora ozářeného sluncem.:-)

5 0
možnosti
PK

Tak to postupně zčernáme !

2 0
možnosti
RV

Tohle neni ani dobra parodie autore, navic snad i tomu verite a myslite to vazne. Bud se jen bavite tou parodii co jste napsal, nebo potrebujete silnejsi leky. At tak ci tak, smutne.....   Rv

17 0
možnosti
JK

Peszynski, do Bruselu!

Peszynski je na iDnes známy prírodný úkaz, ale toto je jeho majstrštyk.

Ako paródia to bolo dobré, ale obávam sa, že to bolo myslené vážne.

A ja blbec som namiesto Diskusia klikol na Karma... Za toto si budem ešte dlho trhať vlasy... :-)

6 0
možnosti
TP

Když jsem četl tento zcela od reality odtržený blábol, říkal jsem si, že autor bude nějaký školák, který prošel nějakým ultrabrutálním vymýváním mozku ve škole i doma (u rodíčů, aktivních členů Strany zelených. Podle fotky to tak ale nevypadá. No nevím, myslím, že vzhledem k věku už byste měl mít buď nějaké znalosti, přehled, co se děje ve světě, a hlavně rozum, abyste neskočil na kdejaký demagogický žvást a statistiku. .

10 0
možnosti
JH

Nejprve jsem shlédl ty obrázky v hlavičce blogu, přečetl blog a pak jsem potvrdil, že autor je přesně tak velký blbec, jak jsem si myslel z prvního pohledu na blog.

13 0
možnosti
ZJ

.... pane autore ... a po přečtení Vašeho článku bych k Vaší vizitce přidal další podstatné jméno ... MIMOŇ:-/Rv!

11 0
možnosti
  • Počet článků 1059
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1012x
Jsem obyčejný občan a běžný zaměstnanec. Mám však vyhraněné názory na některé věci. Jsem kosmopolitní liberál, Havlista, pravdoláskař, intervencionalista a příznivec federalizace Evropy a hrdý Eurohujer. Jsem hrdý příslušník běsnící pražské kavárny, majdanista a iluminát a teď už i sluníčkář