Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RM

R56o16m87a53n 68M53á57c11a

17. 8. 2015 16:10

priznam se, ze nektere Vase clanky zaviram po prvnim odstavci...

ale zde jednoznacne Karma a diky za skvely rozhovor!!!! R^R^R^

2 1
možnosti
VM

Cj.na tom skvělého?Já netvrdím,že Rusko je bez chyby,ale dodávat zbraně Ukrajině,jen posiluje tamní extrémisty.Ukrajina nikdy Západ nebude.A pokud jde o Štětinu,tj.bývalý komunista,a jestli chválí eurokomisařku Mogheriniovou,jež hystericky prosazovala kvóty pro přistěhovalce a v mládí zastávala radikální komunistické postoje,tak to o něm něco svědčí.Kritika Ruska,budiž,ale ne od fanatiků jako jsou Peszyński nebo Štětina,jemuž se líbí islámská Evropa...

4 1
možnosti
Foto

Hybridni rozhovor dvou hybridnich individui...;-D:-/

11 1
možnosti
  • Počet článků 1059
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1012x
Jsem obyčejný občan a běžný zaměstnanec. Mám však vyhraněné názory na některé věci. Jsem kosmopolitní liberál, Havlista, pravdoláskař, intervencionalista a příznivec federalizace Evropy a hrdý Eurohujer. Jsem hrdý příslušník běsnící pražské kavárny, majdanista a iluminát a teď už i sluníčkář