Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To jako souhlas s autorem? Já myslel, že šífaři mají víc fištrónu.

1 0
možnosti
MP

V podstatě děláte Alexandrovcům reklamu. ;-) Oni svoje publikum mají sice i bez vás, ale když jinak nedáte. Mne by tam nikdo nedostal, ty reminiscence z minulosti jsou příliš silné, ale pořád lepší po umělecké stránce než jít na koncert nějakého rádoby umělce, radši nebudu jmenovat.

5 1
možnosti
MB

Ta posila z Prahy jste jako Vy. ( Na té fotce Vám to sekne akorát masopust bývá vetsinou na jaře. )

7 1
možnosti
JT

Alexandrovci jsou jeden z nejlepsich svetovych muzsky souboru. Ale je z ruska, takze ignoranti protestuji presne v krylovskem duchu - ...zakazali psat a zakazali zpivat...

10 3
možnosti

Mno, ať si třeba Kalinku broukají do zblbnutí... to je jejich věc a ne moje. Ale už je mojí věcí, že soldáti přijedou zpívat a nechají si to zčásti zaplatit z peněz veřejných institucí (jihomoravský kraj). Když už teda prodávají svoje vystoupení a hlahol za tvrdou měnu, nechť tak činí pouze z vybraného vstupného JAKO KAŽDÝ JINÝ hudební interpret.

A pokud nesouhlasíte, tož se mnou plédujte za to, aby v Brně zazpívala třeba Anna Netrebko (též má kontroverzní pověst díky Krymu). ;-D

1 4
možnosti

Když jsem slyšel poprvé od Vangelise skladbu "Conquest od Paradise", myslel jsem si, že to jsou Alexandrovci. A protože Alexandrovce nemusím, nemusel jsem ani Conquest od Paradise. Ale byl to světový hit. A protože Vangelis si od Alexandrovců evidentně pro tuto skladbu vzal inspiraci, pak doufám, že angažovaný aktivista Pezsynski půjde protestovat i proti němu, až Vangelis navštíví Česko

5 2
možnosti

Až na to, že mezi Conquest of Paradise a Alexandrovci není žádná autorská vazba. Alexandrovci ji pouze zpívají. ;-D

Vy a Vám podobní jste schopní tvrdit, že Carmina Burana napsal Wagner. Protože je to podobné.¨Rv;-(

1 2
možnosti
JH

Na rozdíl od ostatních rusofobů a Putinofobů je s Vámi aspoň sranda, jen pozor , aby jste nepřekročil tu tenkou linii, která Vás dělí od psychiatrie...;-D

7 3
možnosti
Foto

Alexandrovci jsou smutnej úkaz - cvičené opičky, které jsou dnes nucené pro kus žvance v těch svých srandovních armádních kostýmkách a placatých čepicích přezpívávat pop-hity ABBY apod. na firemních večírcích nadnárodních korporací. Přijímají zakázky od těch, kteří si z nich dělají očividnou legraci (viz finská skupina Leningrad Cowboys). Jsou to vlastně chudáci a kdo na ně chodí nebo je dokonce považuje za "umění", je omezenec. Ale důvod protestovat nim nevidím žádnej.

0 11
možnosti
LB

Promiňte, vy podle toho, co člověk poslouchá, poznáte zda je omezenej nebo ne? Já se přiznám, že to nedovedu a ani se o to nesnažím. A repertoár Alexandrovců je mnohem širší a rozmanitější než si myslíte.

9 0
možnosti
Foto

Ta brutálně masová demonstrace!

Celkem ne to pobavilo ;-D

10 2
možnosti
JN

Panie Tomaszu, je chvályhodné, že jste se s vašimi přáteli vypravil až do Brna. Cestováním si člověk rozšiřuje obzory.

V druhé polovině října a v prvním listopadovém týdnu mají Alexandrovci řadu koncertů ve Francii, po jednom taky v Belgii a ve Švýcarsku.

Tak šťastnou cestu.

http://www.choeursdelarmeerouge.com/?page_id=76&lang=en

14 1
možnosti
MS

Já mám tedy Alexandrovce s těmi jejich kozáčky, garmoškami a halekačkami na háku a v životě bych na ně nešel, ale že jsou až  h a n e b n í,  to je pro mne novinka. :-P

3 0
možnosti
  • Počet článků 1059
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1012x
Jsem obyčejný občan a běžný zaměstnanec. Mám však vyhraněné názory na některé věci. Jsem kosmopolitní liberál, Havlista, pravdoláskař, intervencionalista a příznivec federalizace Evropy a hrdý Eurohujer. Jsem hrdý příslušník běsnící pražské kavárny, majdanista a iluminát a teď už i sluníčkář