Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

K34a51r19e82l 92R94a23d25a

13. 11. 2015 23:17

Ještě štěstí, že ta musulmanská totalita tyhle trotly semele nejdřív.  ;-D

2 0
možnosti
FS

To je tak blbý, že z toho budou kavárny hýkat, minimálně do dalšího 17. listopadu.

5 0
možnosti
LC

Hodte na neho blazon, je to siet.

1 0
možnosti
MK

Jak autor, tak rada diskutujicich jsou radni pomatenci. Jsem pobaven hlouposti ktera vam sedi jak pr el na hrnec.

1 0
možnosti
ZM

Pravý autor není znám.

1 0
možnosti
LV

,,Prahu čekají manévry demokraticky smýšlejících občanů." To mají být ti, co za demokratický považují jen svůj názor? Když před rokem házeli jistí lidé na Albertově na Zemana vajíčka, tak to byl projev demokracie (to jste hýkal blahem) . Když se sejdou odpůrci islamizace, tak je to najednou nesnášenlivost? A to vám nevadí demonstrace DSSS na Václaváku?

8 0
možnosti
RB

A budou ty demonstrace dostatečně hybridní? A co kavárenští povaleči z Pragovky? Píší už nějaký dopis soudruhům do Bruselu?

4 0
možnosti
JB

J34i56ř91í 19B94u39š68e91k

13. 11. 2015 9:27

Miloše Zemana jsem nevolil, ani mi jeho styl a chování nijak neimponuje,ale je svůj ,nebojí se a neleze nikomu do zadku, takže mi nevadí. 17.listopadu jsem neměl v plánu účastnit se nějakých "akcí", ale dělat něco užitečného. Po přečtení tohoto "článku" jsem změnil názor, nemůže být nic užitečnějšího, než podpořit pana presidenta, proti lidem jako je pan Peszynsky. [>-]R^

12 0
možnosti
JK

J32e56n55d92a 39K80r17á10s65a

13. 11. 2015 6:05

Zeman nadával idiotum a blbcům,než zjistil ze pro Rusko je lepší když se stane jejich guru .....!Obklopen politickým odpadem,který zcela propadl u voleb,kancléřem bez prověrky,ruskými poradci a nejhloupějším mluvčím v dějinách republiky dělá v cizině ostudu ČR a EU Rv;-€

5 14
možnosti
Foto

Pokud zůstaneme v EU tak se ten odpad z nás stane a zřejmě stojíte o to prosadit u nás i tento odkaz (http://pravyprostor.cz/nemecko-a-eu-chteji-legalizovat-pedofilii/ )  a islám se zákonem šária ostuda je to co vy propagujete a lezete jim do zadní části těla

2 0
možnosti
  • Počet článků 1059
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1012x
Jsem obyčejný občan a běžný zaměstnanec. Mám však vyhraněné názory na některé věci. Jsem kosmopolitní liberál, Havlista, pravdoláskař, intervencionalista a příznivec federalizace Evropy a hrdý Eurohujer. Jsem hrdý příslušník běsnící pražské kavárny, majdanista a iluminát a teď už i sluníčkář