Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VP

Hééééééérdek lidi, nesmíme dopustit aby v roce 2018 byl zvolen někdo jiný než Zeman ... co by takový Tomáš šel dělat? Dovede si někdo představit že by tohle ráno vstávalo v pět do Kolbenky?;-D

17 2
možnosti
JR

J54a81r79a 84R78a55n80k

13. 11. 2015 0:16

Vsak si asi zadne mensi zlo nezaslouzite:-)

1 1
možnosti
BD

Při hodnocení účasti na vašich demonstracích prosím rozdělujte účastníky a diváky. Samotného mě napadlo se na tohle panoptikum zajet mrknout.

19 2
možnosti
BD

Takže znalče Ústavy: prezident je žalovatelný za jaké trestné činy?? je to velmi jednoduché. je jen jeden.

Tohle mít třeba za souseda, tak mě mejou.

18 2
možnosti
JH

Už se na tu Vaší manifestaci  moc těším. Božíčku, snad se ten Váš neodolatelný Holanďan bude zase svlíkat....

21 2
možnosti
Foto

Rv,,Chystá se 17. listopad jako odpověď na kremlofilní xenofobii Miloše Zemana"

Nejen pro pana P.:

,,Ze samotové revoluce zbyl vpravo mozek – vlevo ruce

Lid slaví nové svaté a z milionů líných kmánů

dva miliony partyzánů v matičce stověžaté..." (K.K.)

,,Když hrdost s prasaty se válí na kompostě,v korytě perly jsou a nouze v podhradí, jdu s tebou, plešatý, po babylonském mostě,

pod bledou kulisou na temném pozadí,.. "(K.K.)

,,Ach, lásko, co se s námi stalo, vždyť blbství zívající nám véčka prstů vzalo i světlá světla svící, a správci staronoví dál v kalné vodě loví, zvuk mincí mezi slovy, co říci, co říci, co říci?" (K.K.)

16 2
možnosti
VL

Tomášek je ukázkovej příklad kolaboranta :-)

17 2
možnosti

Z Vás ta nenávist, nebo přesněji řečeno z Vašeho blogu, jenom čiší. Co se třeba smířit s tím, že někteří lidé mohou mít také jiné názory, které se Vám nemusí líbit, ale na rozdíl od doby nedávno minulé je dnes mohou veřejně prezentovat. A jen tak mimochodem, víra (ať už je někdo jakéhokoliv vyznání) je pro mě spojena se slovem pokora, která ale bohužel mnoha lidem, kteří se vírou často ohánějí, zoufale schází:-(

32 2
možnosti
JC

Rv Mně už Vás skoro začíná být líto. Vy se tou nenávistí k panu prezidentovi jednou zalknete. V každém případě tohle normální není.RvRv

20 5
možnosti
Foto

Bože, to je tak krásný. Zase je mi dvacet, zase čtu na záchodě na vojně úžasné bláboly z Ruďase, abych si jimi posléze očistil konec svého těla. Já vás miluju, Tomasi;-D;-D;-DV

32 4
možnosti
VL

Tomášek je kouzelnej ;-D;-D;-D

4 0
možnosti
EP

E36v78ž11e55n 36P65o18l97á41k

12. 11. 2015 10:17

Já celý článek přečetl v domnění, že se jedná o velmi vtipnou parodii na sluníčkářské nadávky názorovým oponentům a málem mu dal karmu, než mi se zděšením došlo, že to celé je myšleno smrtelně vážně. A tento člověk nás ještě bude poučovat o tom, kdo jsou "demokraticky smýšlející občané". Vážený pane, demokracie znamená hlasování zcela všech a vítězství většiny. Ne že ty se stejným názorem označíte za demokraty, ty ostatní za putinovské náckovsky bolševické xenofobně extrémistické veknovské nejhorší fašistické náckovské čecháčkovské kremlofily (ano, všechny tyto nadávky se pánovi podařilo bez jediného argumentu do článku nacpat) a rozhodovat pak necháte jen ty "demokraty", kterých je navíc v populaci ani ne desetina. Jen slušnost mi brání z tohoto článku nevyprázdnit jistý obsah něčeho tělního.

31 2
možnosti
  • Počet článků 1059
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1012x
Jsem obyčejný občan a běžný zaměstnanec. Mám však vyhraněné názory na některé věci. Jsem kosmopolitní liberál, Havlista, pravdoláskař, intervencionalista a příznivec federalizace Evropy a hrdý Eurohujer. Jsem hrdý příslušník běsnící pražské kavárny, majdanista a iluminát a teď už i sluníčkář