Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zeman je svůj, to ano, ale za to vy jste cizí.

14 11
možnosti
Foto

Ani nevíte co je normální. Zeman je nejlepší prezident po roce 1990

12 18
možnosti
ZH

Sice máte zčásti pravdu, ale děláte zásadní chybu, když malujete na zeď většího čerta, než Zeman ve skutečnosti je. :-)

3 4
možnosti
LV

Taky si to myslím. Největší nebezpečí Zemana je v tom, že připraví půdu někomu daleko horšímu. Otvírá cestu Babišovi do Strakovky. A to ho dost možná nakonec smete. Ale to už bude pozdě. Tedy pro nás.

1 1
možnosti
Foto

J34i33ř16í 94L80i84b56e80r

27. 4. 2016 11:29

Začátek článku poměrně zajímavý, ale pak autor začne míchat hrušky s jablky. Nějak jsem z článku nepochopil, zda ty běhavce v naší zemi chce, nebo ne. Těžko pak hodnotit. Rv

1 4
možnosti
Foto

Křen a hořčice.. Já vím proč nemáte rád Zemana.. Ona ma tolik rad zabijackové speciality..

2 6
možnosti
PK

P93a93v31e98l 67K88u18l78a

27. 4. 2016 11:47

Já miluji zabíjačkové speciality. :-) A nemám rád Zemana :-P

10 2
možnosti
SB

Ať už je Zeman jakýkoli, tak takových Zemanů každá země v pohodě přežije desítky.

Nejde o to, zda je Česká republika schopna přežít třicet Zemanů. Jde o to, zda Evropa je schopna přežít jednu Merkel.

Dopouštíte se chyby nejednoho člověka, tedy té chyby, že problémy příslušné doby vidíte jako něco strašného, co tady nikdy předtím nebylo. Za padesát let se budou lidé smát tomu, jak strašné bylo hodnocení Miloše Zemana, který už bude pouze kapitolou v učebnicích dějin.

10 11
možnosti
ZH

No, ti co se v osmdesátých letech smáli tomu co se psalo v učebnicích o Gotwaldovi většinou nemohli maturovat. A přitom jsme Gotwalda taky přežili, teda většina, některý pověsili. :-/

4 0
možnosti
Foto

Silný titulek ještě nikdy neznamená silný text. Mnohdy může být i kontraproduktivní. Při vší kritice, kterou mám i já k jednání současného presidenta, bych se niky nerozhodl pro označení „veřejný nepřítel“. Důvod je jednoduchý. Není to prostě pravda.

28 6
možnosti
TP

Možní v idnesovské bublině nějaké vvaše slova ohromí, ale mimo ni je to to jen plkání bez argumentů..

0 0
možnosti
Foto

J74a34k56u26b 65R92o22t36h

27. 4. 2016 11:00

Nevadí vám, že i pro zásadní odpůrce MZ a Putina jste tady za šaška?:-/

19 6
možnosti
Foto

Tak, myslím si, že nejen pan Peszyňski...

3 4
možnosti
PK

P20a76v16e16l 22K20u53l48a

27. 4. 2016 11:00

Ode mě máte karmu R^:-)

13 6
možnosti
AD

Že mě to ani nepřekvapuje.

8 4
možnosti
  • Počet článků 1059
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1012x
Jsem obyčejný občan a běžný zaměstnanec. Mám však vyhraněné názory na některé věci. Jsem kosmopolitní liberál, Havlista, pravdoláskař, intervencionalista a příznivec federalizace Evropy a hrdý Eurohujer. Jsem hrdý příslušník běsnící pražské kavárny, majdanista a iluminát a teď už i sluníčkář