Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LB

Dobrý den, já mám rád stát v kterém žiji. Mám rád Českou republiku. A nechci jeden velký evropský stát bez hranic. A zvláště né teď, když EU nezvládá ochránu svých hranic. Dále jsem proti tomu, aby sem mohli uprchlíci proudit jak se jim zachce a bez kontroly. A náboženství, které netoleruje ostatní, tak se k němu budu chovat stejně. Aby se autor nepletl, nemám vůbec žádný problém s migranty z postsovětských republik, ani z jiných koutů Evropy, ale ti proti vámi vítaným uprchlíkům si většinou možnosti být u nás váží. Žiju zde v České republice, ve státě, který se mi líbí a líbí se mi, že má své hranice. A proto nesouhlasím s vaší vizí ani vaším názorem na koncept národního státu. A ten váš fór na konec, jak jste bránil svobodu před Nočními vlky, ten je dobrej. Zrovna oni hrozba zde nejsou. Pro tento stát jsou hrozbou lidé jako vy!!

32 3
možnosti
TP

hrozbou pro svobodu jsou lidé jako vy

0 5
možnosti
  • Počet článků 1059
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1012x
Jsem obyčejný občan a běžný zaměstnanec. Mám však vyhraněné názory na některé věci. Jsem kosmopolitní liberál, Havlista, pravdoláskař, intervencionalista a příznivec federalizace Evropy a hrdý Eurohujer. Jsem hrdý příslušník běsnící pražské kavárny, majdanista a iluminát a teď už i sluníčkář