Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Nevím jistě, jestli Noční vlci terorizovali obyvatele Krymu po ruské okupaci, nebo jestli bojovali na Donbasu na straně ruských agresorů, ale i tak mi vadí, že se u nás producírují a pod pláštíkem uctění památky padlých za druhé světové války propagují Putina a j e h o Rusko. Takže zaplaťpříroda za to, že se u nás najdou lidé, kteří proti nim protestují. R^

12 13
možnosti
AD

I vy demokrate. Je propagace Ruska nebo Putina zakázána? Nikde jsem takový zákon neviděl. Je zajímavé, že ti co mají plná ústa demokracie a svobody, jsou ve skutečnosti stejní jako ti komunisté a fašisté, na které tak rádi nadávají.

10 8
možnosti
Foto

Nějaké odkazy pro Vaše tvrzení?

Aha, já jsem zapomněl, že Vy nemusíte.

6 9
možnosti
SS

Uz jste dolozil vyjadreni komise OSN z jejich stranek, ci jste stale za lhare?

7 3
možnosti
BM

Vlastenectví a odvahu prokázal veterán svým vystrčeným zadkem na projíždějící kolonu zbraní na zabíjení lidí.

6 8
možnosti
JF

Pozor, co kdyby vypálil !!!!!!

2 1
možnosti
  • Počet článků 1059
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1012x
Jsem obyčejný občan a běžný zaměstnanec. Mám však vyhraněné názory na některé věci. Jsem kosmopolitní liberál, Havlista, pravdoláskař, intervencionalista a příznivec federalizace Evropy a hrdý Eurohujer. Jsem hrdý příslušník běsnící pražské kavárny, majdanista a iluminát a teď už i sluníčkář