Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

J21i57ř66í 39V31a95c54a

18. 6. 2016 11:14

A co mlčící většina má nazokdyznazordílný od vašeho?

Třeba že tu chce Putina?

0 0
možnosti
ZH

Dost mě překvapilo, že se v něčem dá s vámi souhlasit...

1 0
možnosti
Foto

Tak k tomuto jsem v žádném případě nedospěl.

1 1
možnosti
MM

Tak ona VÁM to ta mlčící vetšina ukáže ve volbách.

3 1
možnosti
JL

Obdivuji vase nadseni pro ceskou demokracii, pane Musile. Myslim, ze moznost volit jen stranu s ideologickou naplni (i kdyz bude presne podle vasi preference) nevyresi nic prevratneho. Nastane nutnost nove koalicni smouvy, sliby vasi strany se tim rozmelni a my muzeme se jen tesit, na nove 'boje' mezi stranami. Stejne jako dnes. Takze po volbach se obcane mohou zase ponorit do hlubokeho spanku. Stejne jako dnes. A vy se zase muzete tesit, jak to vsem ukazete v dalsich volbach. Stejne jako dnes. Uzasna perspektiva.

2 0
možnosti
LD

Víte, kdo je největší hrozbou pro naši zemi a demokracii? Máte doma zrcadlo?

9 2
možnosti
Foto

Vidíte, já napsal totéž více natvrdo a schytal jsem to o dost víc, než Vy.

0 0
možnosti
LS

V článku máte jednu velkou chybu, a to úplně na konci za slovem autor:

Opravte si to, tomu co je tam napsáno stejně nikdo nevěří :)

1 1
možnosti
MP

největší hrozbou je sluníčkářský fašizmus

13 1
možnosti
ZH

V tomto směru s autorem zcela výjimečně souhlasím. Různých sluníčkářů, fašounů, feministek a podobné havěti je menšina. Jen nahlas křičí a jsou aktivní. Tím přebijí mlčící většinu.

1 1
možnosti
MB

Spousta lidí je zodpovednejsich než Vy pane autore. Akorát se nepotřebují neustále někde vystavovat s fanglema.

4 1
možnosti
AM

Karma. Tady souhlasím, přestože jinak máme velmi odlišné postoje (třeba ohledně pana prezidenta), tak s tímto článkem souhlasím do posledního písmene.

2 1
možnosti
  • Počet článků 1059
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1012x
Jsem obyčejný občan a běžný zaměstnanec. Mám však vyhraněné názory na některé věci. Jsem kosmopolitní liberál, Havlista, pravdoláskař, intervencionalista a příznivec federalizace Evropy a hrdý Eurohujer. Jsem hrdý příslušník běsnící pražské kavárny, majdanista a iluminát a teď už i sluníčkář