Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Vtipne ze vsetky komenty kritizuju ale nikto nedal ani jeden jediny arugment precoze sa to autor myli :D

2 10
možnosti
Foto

Hlásné troubě nic nelze vyargumentovat;-)

11 0
možnosti
Foto

"Skvrna planety", čím dál tím lepší.;-D

13 2
možnosti
PK

Chlape , ten matroš , co bereš , chci taky !

Je to fakt síla .RvRvRv

8 2
možnosti
JR

J39a73n 67R38á55ž

1. 8. 2016 17:46

Autor si už dlouho z nás všech svými články dělá legraci. Tak blbej snad ani nemůže být!;-D;-D;-D

17 1
možnosti
MP

Německo má na svém území cizí vojska, cizí zpravodajská služba odposlouchávala jejich kancléřku. Německo že bude velmoc? A kam se Vám ztratila Evropa? Tu už jste odepsal? Tento článek jaksi vybočuje z řady těch Vašich tendenčních výlevů. Už to začíná být propaganda příliš okatá, skoro fuj, fuj, fuj:-/

20 1
možnosti
Foto

Vy jste již tak zdegeneroval, že Vám nezbyl žádný pud sebezáchovy. To nemůže skončit jinak než obrovským krveprolitím.

8 2
možnosti
DP

D91a16d51a95k 53P48e34t49r

1. 8. 2016 16:37

Jako provokace dobrý, jako realita hnus.

17 3
možnosti
JK

Omlouvám se za mínus, vzniklo nedopatřením, když jsem se dívala,kdo má dneska službu. :)

4 0
možnosti
MR

bud si delate p...del, nebo jste silenec. Tyto dve nany, pokud ot Hillary vyhraje, privedou svet do valky

17 2
možnosti
DK

Sileny clanek jako celek, chtelo se mi smat...ale vypichnu jednu konkretni vec - "nechat lidi všude kolem ať pochcípají." Proc by proboha meli chcipat?! Kazdy je strujcem sveho stesti, ne? Jinde nez v Evrope "trava neroste"?

25 1
možnosti
Foto

Peszyńského jsem si už dlouho neotevřel, ale název dnešního článku dával naději, že to bude nebetyčná sranda. Nezklamal jsem se. Peszyński je prostě ten největší z nás rasistů a extrémistů, který umí napsat ty nejlepší parodie na sluníčkářské pindání.

34 2
možnosti
VV

Dobrý den , mám takový dojem že takhle začínal p.Hitler se svojí skupinkou věrných , tenhle dějinný omyl se mu blíží

3 0
možnosti
JL

To je asi nějaká legrace.

10 2
možnosti
  • Počet článků 1059
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1012x
Jsem obyčejný občan a běžný zaměstnanec. Mám však vyhraněné názory na některé věci. Jsem kosmopolitní liberál, Havlista, pravdoláskař, intervencionalista a příznivec federalizace Evropy a hrdý Eurohujer. Jsem hrdý příslušník běsnící pražské kavárny, majdanista a iluminát a teď už i sluníčkář