Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I94v76a52n 95M13a69r36e92k

20. 11. 2016 17:01

P. pseudonyme "Peszyński" , před rokem jste udělal "definitivní pořádek" s Rusy ,kteří se snažili rozpoutat "hybridní válku" . . . . .Na jaře jste "zatočill" s Nočními vlky, ti na Vás budou nepochybně ještě dlouho vzpomínat . Nyní budete pro změnu "hájit liberální demokracii" . Čím nás "zaúkolujete" třeba po Novém roce ? ! 8-o

Jinak, číst jen názvy Vašich blogů je "neskutečný zážitek". Měl byste je do vánoc vydat knižně . . . .to by byl tedy opravdový vánoční "trhák" . R^ [>-]

23 1
možnosti
MS

;-D;-D;-DTen obal knížky by možná vypadal lákavě,ale ten obsah?

7 0
možnosti
VP

Proti ruské propagandě bojuji denně a vítězím, na Číňany si dávám pozor a nikam je nepouštím. Snad již brzy najdu nějakého uprchlíka abych mu mohl pomoci.

Myslím, že odvádíte dobrou práci, jen tak dál.

Jste a věřím, že nejen pro mě, takový maják na rozbouřeném moři.

14 0
možnosti
KL

Ja bych rekla, ze pan je spis to rozbourene more nez nejaky majak.

Ona hrubost a vulgarnost a neuznavani demokraticky zvolenych lidi je opravdu vrcholem liberalni demokracie. Takovou demokracii, jako propaguje tenhle clovek, je lepsi radeji nechranit a pockat si na nekoho rozumneho a nezfanatizovaneho.

23 2
možnosti
JV

J31i54r80i 79V82r84a10b76e51c

20. 11. 2016 16:15

A to nam KSCM,Zemanovci,nacci a jini bolsevici chteji nakukat, ze tam nikdo nebyl,ze vsichni byli na letne.

R^R^R^

8 13
možnosti
PN

Nálepkovat umíte hezky. Kdo není s autorem, ten je nácek, určitě.

1 1
možnosti
JS

Už mně po Vás bylo smutno. Rád se pobavím.

25 1
možnosti
Foto

I26v97a37n 28M65a65r98e12k

20. 11. 2016 16:43

Taky mi p.Slavíčku "chyběl" . ;-(

3 0
možnosti
  • Počet článků 1059
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1012x
Jsem obyčejný občan a běžný zaměstnanec. Mám však vyhraněné názory na některé věci. Jsem kosmopolitní liberál, Havlista, pravdoláskař, intervencionalista a příznivec federalizace Evropy a hrdý Eurohujer. Jsem hrdý příslušník běsnící pražské kavárny, majdanista a iluminát a teď už i sluníčkář