Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MD

Nejezdit v zabehanych kolejich, nemyslet po staru, ale tak nejak nove, revolucne, po proletarsku. Pryc se starym prohnilym. To je mi panecku konecne spravna revolucni rec. Cely clanek by se dal popsat novou skvelou rovnici 1+1=3.

4 0
možnosti
JH

Ano, nejde to zastavit, ale jde v tom nepokračovat a nepodporovat to!

6 0
možnosti
LB

Teda, to jsem netušil, kolik máte fóbií. Ale stále jste nepochopil, že lidé chtějí žít ve svém státě v klidu a nemají nic proti nikomu, kdo chce to samé. Žít zde v klidu a podle zákonů zde daných. Vy jste sám už napsal, že chcete, aby Česká republika přestala existovat, aby jsme byli bez hranic a byla jen velká evropa. Proto to nemůžete pochopit!!

22 0
možnosti
JK
Foto

A72l38e24š 16P81r45a73g44e28r

1. 12. 2016 10:18

inspirativní článek R^

Proč tady na Vás tak nesmyslně útočí?

0 0
možnosti
JN

V se taky bojíte ženských?

2 0
možnosti
MP

Už konečně víte? No, to máte ale hodně dlouhé vedení. Z toho plyne, že s někým, komu to pálí tak pomalu, se kráčet nedá:-/

2 0
možnosti
JN

Máte to dnes zajímavě pomotané.

Z celého vašeho textu jsem vyrozuměl jen tolik, že se bojíte ženských.

3 0
možnosti
JG

"Kdysi si člověk mohl vyprávět vtipy a dělat srandu z kohokoliv a dnes vás za to málem zavřou" - vy jste opravdu srandista (kulantně řečeno).

7 0
možnosti
PH

P17a17v88e46l 10H86o72r44á15k

1. 12. 2016 11:43

Pokud budete urážet prezidenta, pak vás ale vystaví na lupě na úvodní stranu.

2 0
možnosti
JS

Bylo mi po Vás smutno. Teď jsem z Vás nějak nesvůj. Žádný Majdan, žádné hr na Zemana, pouze v podstatě nic neříkající vyprávěnky. Něco chystáte nebo Sorkosy zmoudřel a přestal platit?

8 0
možnosti

Kdo je Sorkosy? Nebo je to jenom překlep a já jsem hnidopich? Tak dobře - myslel jste Sarkozyho nebo Sorose?

0 1
možnosti
  • Počet článků 1059
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1012x
Jsem obyčejný občan a běžný zaměstnanec. Mám však vyhraněné názory na některé věci. Jsem kosmopolitní liberál, Havlista, pravdoláskař, intervencionalista a příznivec federalizace Evropy a hrdý Eurohujer. Jsem hrdý příslušník běsnící pražské kavárny, majdanista a iluminát a teď už i sluníčkář