Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I32v71a45n 77M33a43r79e74k

28. 1. 2017 18:42

Není na čase p.pseudonyme "Peszyński" vyrazit za oceán, a s "odvahou", která je jen Vám vlastní tam začít dělat pořádky ? Jsem ochoten Vám na tu dlouhou cestu přispět obnosem ze své bídné penze. 8-o ;-(

16 2
možnosti
LS

V poslední době mi Vás začíná být i trochu líto. Pro většinu populace téměř každodenní pozitivní zprávy z USA Vás musí šíleně psychicky ničit. Zatněte zuby a pište a pište, rád se nad Vašimi články vždycky pobavím.

29 2
možnosti
ZZ

jak á je to nespravedlnost, do jedno vdechl stvořitel tolik moudra (autor blogu) a pro mě už nezbylo.

10 0
možnosti
Foto

máte pravdu, Vaše zkušenosti politického bankrotáře jsou neocenitelné, měl byste se vydat do Států a ukázat jim, jak se to dělá

23 3
možnosti
MB

Jako všechny jeho předešlé..

5 1
možnosti
AG

A69l74e49x 58G52r10e63g84o47r

28. 1. 2017 17:04

Vy byste asi byl nejšťastnější, kdyby se ČR stala další zemí USA.

Tolik nesmyslů a fabulací se hned tak nevidí.

26 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
47 1
možnosti
MC

;-DRvNo vidíte a ona ta globální nadčasovost vEU v podobě velkého Německa a Francie pokud mu nebude učiněna přítrž, tak vyplení veškerý selský rozum na Sibiř.

9 0
možnosti
JR

J23a48n 12R72á85ž

28. 1. 2017 16:08

A to jsem si myslel, že už se dnes nezasměji. Dík - opět jste nezklamal!

52 1
možnosti
AR

Ano, zvláště napsat v poslední větě, že Maďaři jsou proruští je silné kafe.

26 1
možnosti
  • Počet článků 1059
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1012x
Jsem obyčejný občan a běžný zaměstnanec. Mám však vyhraněné názory na některé věci. Jsem kosmopolitní liberál, Havlista, pravdoláskař, intervencionalista a příznivec federalizace Evropy a hrdý Eurohujer. Jsem hrdý příslušník běsnící pražské kavárny, majdanista a iluminát a teď už i sluníčkář