Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Fašismus nedělal rasové rozdíly, to si plete autor s nacismemRv

12 0
možnosti
JM

Navíc Trump nevytváří výnosy na základě rasové příslušnosti ale na základě religiozity a problémových zemí. Jenom mi tam chybí minimálně SA. Ale na to ještě asi Doník nemá dostatečně krytá záda, aby šlápl Saudům na krk. Ale doufejme, že i na ně dojde.

5 0
možnosti
SB

Děkuji za tento článek.

Při jeho čtení jsem se opět pobavil a smál jsem se až nahlas nad Vašimi formulacemi.

A Miloš Zeman u mne zase stoupl v ceně.

28 1
možnosti
Foto

Vy k vašemu obdivu k Zemanovi žádnou motivaci od někoho jiného nepotřebujete :-/

1 11
možnosti
  • Počet článků 1059
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1012x
Jsem obyčejný občan a běžný zaměstnanec. Mám však vyhraněné názory na některé věci. Jsem kosmopolitní liberál, Havlista, pravdoláskař, intervencionalista a příznivec federalizace Evropy a hrdý Eurohujer. Jsem hrdý příslušník běsnící pražské kavárny, majdanista a iluminát a teď už i sluníčkář