Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZZ

tak jak se dnes o AH dozvídáme, že vedl válku zdrogovaný, bude v budoucnosti AM diagnostikována jako pomatený blázen a budou se divit, jak mohla být v čele jakéhokoliv sociálního útvaru

4 0
možnosti
SB

Dnes je tomu přesně 55 let, co zemřel Vlasta Burian.

Nového krále komiků jsme však našli ve Vás.

16 0
možnosti
Foto

To byste Mistra Buriana ovšem skoro urazil:-/

14 0
možnosti
Foto

Já si myslím, že třeba takový mladý Stropnický by ten post vzal a docela by se na to i hodil! Rv

18 0
možnosti
Foto

K tomu Janda, Peszyński a dobrotivá Táňa. To by byl kabinet!

6 0
možnosti
SB

Já bych o jednom takovém věděl. Ale to byste si nejprve měl oholit plnovous a místo něho si ponechat jen knírek, aby to bylo autentičtější.

8 0
možnosti
SB

Měl byste tu funkci vůdce svobodného světa vzít Vy, pane autore!

6 0
možnosti
SB

Líbilo by se Vám, kdyby se lidé povinně zdravili "Heil Peszyński!"?

10 0
možnosti
DN

Máte vzácný dar. Pobavit. Měl by jste jít do nějaké estrády. Myslím, že mnoho televizí by takovou show zcela neotřelého typu s povděkem kvitovaly. ;-D

18 0
možnosti
AD

Bože, do čehos to duši dal!

10 0
možnosti
MD

Vi se, ze z prirozene skromnosti to nemuzete rici sam.

8 0
možnosti
PS

P97e79t16r 39S42u10s14k40e

30. 1. 2017 16:07

Fakt o nikom nevíte? Člověče! Vy se podceňujete ;-D

13 0
možnosti
  • Počet článků 1059
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1012x
Jsem obyčejný občan a běžný zaměstnanec. Mám však vyhraněné názory na některé věci. Jsem kosmopolitní liberál, Havlista, pravdoláskař, intervencionalista a příznivec federalizace Evropy a hrdý Eurohujer. Jsem hrdý příslušník běsnící pražské kavárny, majdanista a iluminát a teď už i sluníčkář