Diskuse

Trump ničitel

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-D;-D;-D Barbar Conan versus Bořek stavitel:-P

12 2
možnosti
Foto

A já si myslel, že šífaři mají rozum.

4 2
možnosti
AB

A55d30a88m 91B49í23l19e83k

12. 2. 2017 10:07

sakra člověče, na Vás by si vylámal zuby i Freud... taková "osobnost" by stála za intenzivní studium. Vždy, když už si říkám, že už větší blábol nejde vypotit, Vy to dokážete. Respect R^

27 2
možnosti
  • Počet článků 1059
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1012x
Jsem obyčejný občan a běžný zaměstnanec. Mám však vyhraněné názory na některé věci. Jsem kosmopolitní liberál, Havlista, pravdoláskař, intervencionalista a příznivec federalizace Evropy a hrdý Eurohujer. Jsem hrdý příslušník běsnící pražské kavárny, majdanista a iluminát a teď už i sluníčkář