Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZZ

chtěl bych taky prudit za peníze, můžete mě doporučit nebo mi dát kontakt na Vaší Centrálu

14 1
možnosti

Pročpak tu listování nefunguje?

:-)

0 0
možnosti
JV

Samé cenné myšlenky. Pravděpodobně ne Vaše, ani ne poslední. Vašemu blogu se budu raději vyhýbat ;-D.

4 2
možnosti
Foto

Já jsem si v autě rozmýšlel titulek článku: "Sluníčkáři se Donalda Trumpa bojí jako čert kříže" a vida, aniž bych to vůbec napsal, už je to tady.

8 4
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
19 1
možnosti
JR

J51a23r66a 57R36a34n36k

22. 2. 2017 4:25

Pane Dzurmane, oni Kanadane chteli zustat v Cesku? Vizovy styk s Kanadou nastal proto, ze jste zakoupili letenky lidem, kteri neumeli cesky, museli hledat prekladatele z rumunstiny do cestiny, bylo to dost komplikovane, neposilali deti do skoly a lhali, to bylo pro vladu to nejhorsi. Oni tvrdili, ze jim jde v CSFR o zivot, ze je zabijite a spalujete v domech, tak co s nimi meli delat, kdyz uz byla udajne v CSFR demokracie?

1 2
možnosti
AK

Kdybych to měl zhodnotit s Werichem, řekl bych, že to je buď napsáno z hlouposti nebo za cizí peníze...

Za mne tedy RvRvRv

18 5
možnosti
Foto

Řek bych, že symbióza obého.

8 5
možnosti
  • Počet článků 1059
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1012x
Jsem obyčejný občan a běžný zaměstnanec. Mám však vyhraněné názory na některé věci. Jsem kosmopolitní liberál, Havlista, pravdoláskař, intervencionalista a příznivec federalizace Evropy a hrdý Eurohujer. Jsem hrdý příslušník běsnící pražské kavárny, majdanista a iluminát a teď už i sluníčkář