Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PA

P59e10t98r 55A30g87u31l22á53r

26. 2. 2017 12:06

Dnes jsem si všiml, že po hodně dlouhé době na titulní stránce CNN nešijí do Trumpa přímo. Jsou tam jen dva lehce přehlédnutelné odkazy. Zdá se, že už je první vlna hněvu přešla. Jak vidno, vždycky se najde někdo, kdo pohozený prapor zvedne.

13 2
možnosti
Foto

Trump je sledován všemi, od prostého amerického byznysmena až po posledního nezávislého joudu z neziskové organizace v Česku. Nemůže se proto zalíbit všem, tak neřešte co činí, a respektujte volbu amerických občanů. To jsou prostě pravidla demokracie, na které si budete muset společně se zástupci médií postupně zvyknout.

22 7
možnosti
OZ

...miluju, když bolševik káže o demokracii...

8 5
možnosti
JC

Proto bychom měli lidi jako Trump, Zeman, Babiš, Putin nebo třeba Kaczyński nenáviidět.

Pravda a láska (jednou) zvítězí nad lží a NENÁVISTÍ...

Až na tuto větu KARMA !!!!

2 4
možnosti
Foto

3koda, že už není náledí, to bych pak doporučil se s takovými názory jít klouzat.

12 2
možnosti
  • Počet článků 1059
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1012x
Jsem obyčejný občan a běžný zaměstnanec. Mám však vyhraněné názory na některé věci. Jsem kosmopolitní liberál, Havlista, pravdoláskař, intervencionalista a příznivec federalizace Evropy a hrdý Eurohujer. Jsem hrdý příslušník běsnící pražské kavárny, majdanista a iluminát a teď už i sluníčkář