Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LS

A kdo ho už konečně nakope Vám?

14 1
možnosti
BD

Z humanitárních důvodů. Nejhorší je, že právě tací když už po papuli dostanou, tak běží mámě pod sukně a ohánějí se brutalitou.

2 0
možnosti
SB

Bohužel Amerika na to teď nemá, aby s Ruskem cokoliv udělala. Trumpova administrativa je prolezlá lidmi s vazbami na Rusko, jak ukázala Flynnova aféra.

---------------

Kdyby to bylo tak snadné s tím Ruskem něco udělat, tak proč se to už neudělalo?

Jak dlouho je Trump v Bílém domě?

3 0
možnosti
LB

Dobrý den, nevím, co vám Rusko způsobilo za problém, ale mě žádný. Z porušování Minských dohod jsou obviňováni jak povstalci, tak ukrajinská armáda, ale podle všeho nejvíce porušení mají za vinu takzvaní dobrovolníci, které ukrajinské velení nezvládá. A uznání dokladů je v této situaci jediné humanitární řešení pro obyvatele povstaleckých republik.

19 1
možnosti
  • Počet článků 1059
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1012x
Jsem obyčejný občan a běžný zaměstnanec. Mám však vyhraněné názory na některé věci. Jsem kosmopolitní liberál, Havlista, pravdoláskař, intervencionalista a příznivec federalizace Evropy a hrdý Eurohujer. Jsem hrdý příslušník běsnící pražské kavárny, majdanista a iluminát a teď už i sluníčkář