Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LC

Dobrý den, pane autore, to je poprvé, co vám dávám karmu, ale dnes si ji opravdu zasloužíte.

11 7
možnosti
ZB

Karma.Ted vyšel nový pruzkum,přes třicet procent lidí bude volit Babiše,protože ANO je Babiš a zbytek jen zatím potřebná vata z poskoku.Je to opravdu děsivé kolik lidí volí Babiše jen proto,že jim jde o protest proti ostatním.Babiš toho mistrně využívá a jeho "charisma ufnukané děvky,které všichni ubližují" zabírá.Zbývá jen připomenout,že Češi si už v minulosti zvolili totalitu za slib "světlých zítřku"...a historie se u nepoučených hlupáku opakuje...

12 9
možnosti
MK

M55i74l50a77n 94K38e82s58l

27. 2. 2017 21:16

Myslím si,že od tohoto sjezdu ANO budou jejich volební preference klesat.Lidé se leknou, kam by tento bača se stádem nemyslících beranů republiku dotáhl.

2 5
možnosti
ZN

Máte pravdu. AB slíbil naplnit kasu od malých podnikatelů, kteří nejvíc kradnú. Vymyslel na to administrativu-kontrolní hlášení a EET. Zjistil, že to nefunguje. On nikdo až tak moc nekrade. Tak nastoupily pokuty v nesmyslných výších, které se neodvíjejí třeba od výše částky - bylo-li hlášení špatné, nazaplatíte ani pětistovku pokuty jako když podáte o 14 dní později přiznání k dani. Prostě rovnou 30 a 50 tisíc za zpožděnou odpověď (máte na ni 5 kalendářních dnů) na zbytečný dotaz od FÚ. Odvolat či požádat o prominutí nelze. Jenže to mi připomíná 50 léta. Tehdy komunisti nastolili zákony, aby mohli trestat byť jen za to, že lidé "smýšleli proti lidově demokratickému zřízení". A trestali - nesmyslně vysokými pokutami začali, pokračovali zabavováním majetku kulakům, zavíráním, popravami... Podnikat nebylo možné, vše bylo státní a všeho lidu. Kdo neví, jak to vypadalo, stačí kouknout do Koreje či na Kubu a do Číny. Prostě tam, kde totalita stále žije, abychom si uvědomili, kam až to může všechnofert dovést.

17 6
možnosti
LK

jsem malý živnostník a bavím se o tom s jinými živnostníky a pokaždé se shodneme, že větší mor než Babiš je pro naše živnostničení pan Sobotka.

17 1
možnosti
Foto

Babiš má vynikající tým poradců, kteří dokáží i z jeho problematických výroků vytěžit plusové body. To je hlavní rozdíl mezi hnutím ANO a zbytkem politické scény. Dokud se ostatní nepoučí, tak nemají šanci vyhrát volby, Na voliče bych nespoléhal, těch natvrdlých je většina.

6 0
možnosti
JN

Ale je vám v té většině dobře, viďte.

1 0
možnosti
MH

M40i16l54a35n 46H61a41s48a17l

27. 2. 2017 16:53

Výborný článek, děkuji a podepisuji.

6 17
možnosti

Já jsem ve všem váš opak, ale tady podepíšu každé slovo.

6 6
možnosti
MP

Teda, Babiše jsem nevolila, mám k němu takový nedůvěřivý vztah, plno lidí z jeho zdejší lokální smečky na naší radnici se mi nelíbí, ale pokud do něho šijete Vy, tak se budu muset znovu hluboce zamyslet a možná i přehodnocovat.

29 3
možnosti
Foto

Tady nejde o likvidaci zlodějských politiků. Tady jde o likvidaci demokracie.

Zdroj: http://tomaspeszynski.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=589503

Tak tak. A jedině se zlodějskými politiky lze demokracii zachránit;-D

5 2
možnosti
LK

tenhle strach beru, pokud je Babiš opravdu nebezpečí pro demokracii, pak je to velký problém. Ale tu jeho motivaci moc nevidím, vsadí vše na jednu kartu, aby ovládl jednu malinkou zemičku a v případě největšího úspěchu, ji dokázal přivést do světové izolaci a sankcí jak to má dnes Rusko? Tam alespoň může Putin bohatnout na nerostném bohatství Ruska, ale Česko, kde jediný příjem země je zdaněná práce jejich obyvatel? Nebo je jeho cílem a motivací světovláda?

Je to možné, ale víc pravděpodobné už mi přijde, že se jeho český byznys dostal na hranici možností koupěschopnosti obyvatel. Jeho bohatství závisí na tom kolik můžou utratit lidé za běžné věci. A v tomto směru se vývoj zastavil a současný stav Česka další zlepšení neumožňuje.

Pokud chce víc, musí změnit systém tak aby lidé zbohatli a z toho pak i on sám. Vlastně má tu nejuvěřitelnější motivaci konat dobro pro vlastní prospěch, na rozdíl od jiných politiků, kteří předstírají, že jsou Matka Tereza a vlastní prospěch je absolutně nezajímá.

8 1
možnosti
LK

já myslím, že bez pomocí emocí a vyvolání silné nenávisti nelze porazit demokracii, žádný převrat v historii lidstva neproběhl za pomocí selského rozumu, tohle mi nedává smysl. Že by to Babiš dokázal jako první v historii lidstva? Je to možné, ale nepřijde mi to pravděpodobné. Obávám se, že další revoluce v Česku přijde odjinud..

4 0
možnosti
LJ

Myslím, že to přepošlu Babišovi. Jsem zvědavý co s tím hanopisem udělají jeho právníci.

2 1
možnosti
  • Počet článků 1059
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1012x
Jsem obyčejný občan a běžný zaměstnanec. Mám však vyhraněné názory na některé věci. Jsem kosmopolitní liberál, Havlista, pravdoláskař, intervencionalista a příznivec federalizace Evropy a hrdý Eurohujer. Jsem hrdý příslušník běsnící pražské kavárny, majdanista a iluminát a teď už i sluníčkář