Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Výrok Jarolslava Seiferta, nositele Nobelovy ceny za literaturu 1984 - "Je mi milejší „blijící Francouz než zpívající Rus", považuji i za docela tvrdý ... Dodávám tedy svůj - Na představení jít nemohu, pocházím ze slušné rodiny. Otec mi vždy důtklivě pravil, že mám dbát dobrého jména ! Ještě by mne někdo viděl a byl bych pomluven před celým městem ! ... Jsem pamětník r. 1968, opravdu - připadal bych si jako kolaborant ... :-)

9 4
možnosti
Foto

Nebuď pako,koho by si raději??

0 1
možnosti
OJ

Kdo si hraje, nezlobí.

3 0
možnosti
ZH

Nesmí si ale hrát na vojáky s ostrejma. :-)

3 2
možnosti
SB

Nikdy jsem si nemyslel, že tento člověk napíše článek, s nímž budu v podstatě souhlasit.

A ejhle, dnes se to stalo.

Za tento článek zcela výjimečně dávám autorovi karmu, přestože jinak ho považuji za jednoho z nejhorších pravidelných blogerů.

2 3
možnosti
Foto

Upřímně řečeno Pane Beneši jsem překvapen

8 2
možnosti
ML

Už jen kvůli pisateli doufám, že Zaorálek uvítá Alexandrovce na letišti.

26 6
možnosti
VM

Už to vaše štvaní unavuje, nechcete si dát alespoň na chvíli pauzu?

18 6
možnosti
JN

Nedáváte pozor, pauza byla několikaměsíční

2 1
možnosti
  • Počet článků 1059
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1012x
Jsem obyčejný občan a běžný zaměstnanec. Mám však vyhraněné názory na některé věci. Jsem kosmopolitní liberál, Havlista, pravdoláskař, intervencionalista a příznivec federalizace Evropy a hrdý Eurohujer. Jsem hrdý příslušník běsnící pražské kavárny, majdanista a iluminát a teď už i sluníčkář