Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jj, je to tady, kavárně konečně docvaklo, že ji ten plebs poslouchat nebude;-D

1 0
možnosti
Foto

H67a51n59a 33V24l79k32o17v46á

12. 6. 2017 17:37

Víte, já oceňuji třeba odchod Terezy Boehmové ( a více oceňuji dřívější odchod třeba Sabiny Slonkové), nicméně Vy sám píšete, že Vám nikdo nic nemazal....

Ono na blogu je to tak : existuje tady jistá "správná parta" (možná se prolínající někde s "lumpenkavárnou" - i když o tom termínu by se dalo polemizovat, protože lumpenproletariat byla ta nejhorší spodina, kdežto "kavárna" se považuje za něco hoch), která je administrátory blogu ochraňována. Do ní jste patřil. Naopak ti, do kterých se tak rusofobně navážíte zde až tak ochraňováni nejsou.

Víte, sama jsem spíše pravicového zaměření a na spoustu věcí mám vlastní názor. Proto Vám musím říct, že zrovna prostředí blogů na Idnes Vám nadržuje a Vaše gesto považuji za .... gesto.

3 0
možnosti

Já mám zase zkušenost naprosto odlišnou - opravdu si nemyslím, že by zde bylo nadržováno lidem, kteří jsou kritičtí vůči putinovské totalitě a jejím zdejším přisluhovačům.

1 1
možnosti

Pane Tomáši, nějak si sám nerozumíte. Po dobu téměř pěti let využíváte možnosti publikovat své slinty na blogu Idnes.

A najednou po pěti letech, když kdosi prohlásil, že Babiš ovlivňuje zveřejňované informace, tak hrdě odcházíte.

Bylo by od vás slušné, kdybyste sdělil své vlastní zkušenosti, jak Babiš omezil Vaši tvorbu.

4 2
možnosti

Já bych řekl, že pan Peszynski to zdůvodnil poměrně podrobně a jediný kdo tu "slintá", jste vy.

1 0
možnosti

Možná přesunouti se na Ukrajinu by bylo dobré, tam potřebují každého rusofobního fanatika a kdyby jste i pušku pozvedl v bojích o Donbas, byl by jste u banderovců za hrdinu. Zabitím nějakého Rusa, či rusky mluvícího Ukrajince by jste naplnil svoje životní poslání.:-)

2 2
možnosti

A co kdybyste se místo toho vy přesunul ještě o kousek dál na východ - a dále pro vás platí všechno to, co jste napsal do tohoto vašeho příspěvku - jen slovo "rusofobní" změňte "putinofilní", slovo "banderovců" změňte na "ruských vojáků na 'dovolené '", "Rusa" změňte na "Ukrajince" a "rusky mluvícího Ukrajince" zcela škrtněte. A pak to bude naprosto přesné doporučení pro vás, pane Bušku.

1 0
možnosti

Nebyl jsem si úplně jistý tím, zda bylo od pana Peszynského rozumné "emigrovat" ze zdejšího zavedeného blogu na blog slovenský. Nicméně nakonec jsem mu dal za pravdu - vzhledem k tomu,co již delší dobu vychází v tištěné podobě MF Dnes a v neposlední řadě i vzhledem k tomu jak neuvěřitelně xenofobní blogy zde na iDnes mohou vůbec existovat,jsem nakonec dospěl k závěru, že rozhodnutí pana Peszynského bylo správné. A poslední kapkou pro mě byla zkušenost se zdejšími redaktory, kteří jsou schopni smazat diskusní protineonacisticky zaměřený příspěvek pod záminkou trollingu (!!!) - a když se člověk proti tomu ohradí, uznají, že označit to za "trolling" bylo přece jen "asi" příliš "přísné" - ale na jeho smazání i nadále trvají - tentokrát pod záminkou,že byl "mimo téma". A bohužel ani další diskuse s paní zdejší redaktorkou mě nepřesvědčila,že by iDnes (minimálně v tomto případě) nenadržovala neonacistům.

Paní redaktorka mi ve svém posledním mailu napsala:

>>Protože jen za poslední měsíc jsme „nadržovali“ Spartě, Slavii, Zemanovi, Kalouskovi, Babišovi, migrantům a nyní (neo)nacistům, je to pro mě vcelku jasnou známkou toho,že administrátoři mažou naprosto nestranně.<<

- věty tohoto typu mě opravdu nemají šanci přesvědčit o tom,že by (v tomto konkrétním případě) nebylo neonacistům skutečně nadržováno - a proto je považuji za nic neříkající, zcela pokrytecké a dokreslující morální úpadek redakce iDnes - který po tom, jaké všechny xenofobní blogy jsou zde místní redaktoři ochotni tolerovat, je (alespoň pro mě) více než zřejmý. A o tištěné MF Dnes se už radši ani moc nevyjadřovat nebudu, takže skutečně jen krátce: morální úpadek (tím, že v !!!! tištěných novinách !!! uveřejňují komentáře pánů Vlastimila Vondrušky, Vojtěcha Varyše a jim podobných xenofobů) je, z mého úhlu pohledu, více než zřejmý - a alespoň pro mě - naprosto nepřijatelný. Takže nakonec vám, pane Peszynski, musím dát zcela za pravdu - ano,vaše rozhodnutí opustit blog iDnes je správné. ...

pokračování ve vlákně:

0 1
možnosti

... pokračování příspěvku:

Setrváváním na médiu,jehož tištěná podoba se nerozpakuje tisknout tak příšerně xenofobní texty,jaké pravidelně uveřejňuje např.pan Vlastimil Vondruška,byste se,pane Peszynski jen špinil a udělal jste velice správně,že jste odsud v pravý čas odešel.

A protože paní redaktorka mi ve svém posledním mailu také sdělila,že se můj smazaný komentář "vůbec netýkal obsahu článku" - no,s tím "vůbec" bych silně polemizoval, nicméně uznávám,že se obsahu článku týkal skutečně hodně málo - a komentář jehož obsahová forma byla podle mého názoru zcela analogická tomu mému komentáři,se podle paní redaktorky "alespoň zhruba z poloviny dotýkal přímo článku" a proto ho nesmazali,dovolil jsem si napsat tento můj komentář,kde jsem velmi důkladně a detailně rozebral proč se domnívám,že pan Peszynski svým odchodem z iDnes udělal dobře.A když sem teď jako "odbočku" zkopíruji ten můj tehdy smazaný příspěvek,bude tato "odbočka" tvořit rozhodně podstatně méně než polovinu tohoto celého příspěvku a proto se domnívám,že mohu předpokládat,že když jste nesmazali příspěvek,který se "alespoň zhruba z poloviny dotýkal přímo článku",nesmažete ani tento,kde ta polovina je rozhodně mnohem zřejmější.Nu-a pokud byste ho přece jen smazali,považoval bych to za naprosto explicitní přiznání faktu,že nadržujete neonacistům.

...

Takže bohužel,příspěvek byl opět smazán,tentokrát pod záminkou "opakovaného vložení již jednou smazaného příspěvku a tudíž jako trolling snažící se rozbíjet diskusi". No,nevím.Nejdřív byl smazán jako "trolling",pak to bylo vzato zpět a smazání bylo zdůvodněno tím,že je "mimo téma" a teď byl opět smazán jako "trolling",protože byl vložen opakovaně.OK,beru na vědomí, že formální důvody mazání jsou pro zdejší redaktory nadevše a nerozpakují se ani odmazat pokračování příspěvku,pokud za toto pokračování diskutující vloží část,která byla smazána z důvodu,že je "mimo téma" - a to i v případě,že tato část je krátká a více než 50% příspěvku pak mimo téma rozhodně není.

0 1
možnosti
Foto

Vaše blogy plné nenávisti, netolerance a rasismu tady budou jako odstrašující příklad chybět. Ještě že máme pana Hornera. Jeho nenávistné a rasistické blogy Vás nahradí.

3 1
možnosti

A kdo nahradí vás, až vás zde za vaši nenávist zcela zablokují? Pomyslel jste na to???

0 2
možnosti
Foto

Zbytečné gesto, které potěší jen staré známé trollheady. Pište dál na iDnes a o Babišovy mediální aktivity se nestarejte. Važte si té svobody a užívejte si jí i se svými čtenáři !

2 0
možnosti

Dal jsem Vám plus, přestože jsem "vnitřně rozpolcen" - chápu jak Vás, který ten odchod považuje za "zbytečné gesto, které potěší jen staré známé trollheady", chápu ale i důvody Tomášova odchodu. A věřím, že v lepších časech se sem Tomáš zase vrátí.

0 0
možnosti

I když jsem s Vámi ve více než 100% názorů nesouhlasil;-), tak byste neměl odcházet.

3 0
možnosti

Škoda, Vaše hysterické plačky mi budou chybět.;-DR^

8 2
možnosti
  • Počet článků 1059
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1012x
Jsem obyčejný občan a běžný zaměstnanec. Mám však vyhraněné názory na některé věci. Jsem kosmopolitní liberál, Havlista, pravdoláskař, intervencionalista a příznivec federalizace Evropy a hrdý Eurohujer. Jsem hrdý příslušník běsnící pražské kavárny, majdanista a iluminát a teď už i sluníčkář