Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Žádná evropská země nevede proti Rusku tak silnou propagandu jako Česko, vyhodnotili prý ruští experti. Vedete si zřejmě skvěle, vy i vaše agentura jste světoví. Tak se nepodceňujte a nenechte se deptat tou putinizací.

Jinak jako vždy, srandy kopec, hlavně že je jedna domácí úloha splněna.

10 4
možnosti

Paní Pokorná, Česko je skutečně jen země, část státu ČR.

0 0
možnosti
BH
OU
Uživatel požádal o vymazání
10 2
možnosti
VP

Je to tak. Nebát se a nekrást. Jak prosté.

1 0
možnosti
LB

Putinizace Česka, nepřátelé demokracie, ztráta demokracie, protestující zpěváci v televizi. To je hesel v jednom článku. Já nevidím ani ztrátu demokracie, ani ztrátu svobody. Zpěváci se v televizi předvedli, prosím, samozřejmě mají právo na svůj názor, ale když už ho maj, proč to musí číst z papírku. Autore, mám dotaz, když už došlo v EU na slova pana prezidenta o nebezpečí migrační krize, když různé rozvědky a tajné služby mají obavy z islamistů mezi migranty, když státy staví ploty, stále chcete vítat? A proč stále urážíte lidi, co nemají stejný názor jak vy? Já mám pocit, že vám demokracie vadí. A víte proč? Protože si spousta lidí dovolila mít jiný názor než vy. A to vy nesnesete!

11 3
možnosti
SN

:-).....Je pěkné, že jste se zase po čase, jako bílý kůň podepsal pod článek, který samozřejmě napsal někdo jiný, trochu vzdělanější v písmáctví, než Vy ! Už se mi stýskalo a měl jsem obavu, abyste to snad nevzdal !

Sleduji Vás od počátku, z neumětela, který nemohl dát dohromady kloudnou větu, se z Vás stal spisovatel nad jiné vzdělaný se širokým rozhledem, který píše bez jediné chybičky ! Gratuluji ! Můžete požádat o vstup do Svazu spisovatelů ! Rv

12 4
možnosti
Foto

Jedna premisa Vašeho článku je tak trochu ahistorická: Putin nepřevzal demokratický stát, Putin převzal od Jelcina téměř rozmadnutý stát, kde proti sobě bojovali oligarchové a tunelovali. Putin a jeho melody boys nezavádějí diktaturu, ale vytvářejí politickoekonomické centrum rozhodování. Přisvojuje si snad, nebo má Putin více moci a pravomocí než Obama a Holland?

9 2
možnosti
SB

Jděte k šípku s nějakými naříkáními na putinizaci.

Celé Evropě hrozí mnohem větší nebezpečí v islamizaci.

Nějaké sentimentální intelektuální žvanění o vyšších morálních výzvách nebo o nepolitické politice, kterými nás svého času zásoboval Václav Havel, jsou skutečně dobré akorát tak pro typické teatrální intelektuály, kteří moc dobře vědí, že plácají nesmysly, avšak myslí si, že kdyby do svého myšlení zabudovali normální selský rozum, bylo by to pod jejich úroveň.

Když politici už do těch funkcí dobrovolně šli, tak od nich chci, aby mě ochránili právě před tou islamizací. Nic více, nic méně.

13 3
možnosti

Pane Beneši, nemluvil bych o nebezpečí - přirozeným chodem věcí se celá Evropa do 15 let stane součástí Číny. Naštěstí.

0 0
možnosti
RV

Bojíte se referenda o EU, ale oháníte se demokracií? Když si občané státu většinově troufnou něco sdělit, tak je to Putinizace? Proč mi jen po čtení vašich článků přestává být Putin nesympatický

10 2
možnosti
SB

Mně je Putin protivný jak činže, avšak současná pravdoláskařská politická skupina ho potřebuje jako sůl. Potřebuje mít někoho, na koho bude svalovat vinu za svou naprostou neschopnost vést Evropu správným směrem a ochránit ji před největším nebezpečím současnosti.

7 1
možnosti
LN

Tak obsah článku je přesně dle toho, co autor o sobě píše. Jenže ono to není tak černobílé, jak tady předhazuje. Havla bych raději ani nevzpomínal, tomu za moc poděkovat nemůžeme.

5 4
možnosti
DB

je velmi pěkné, že jste pro federalizaci EU a to jsem i já. Možná by vám pomohlo přečíst si něco z mých článků. Ta vaše "putinizace" není přesně to, co v tom vidíte vy.

Je to jenom boj jedné ze 4 ekonomických center.....1. USA, 2. Rusko, 3. Čína a 4. EU, ta je ovšem absolutně nejslabší, protože všechny ostatní mají SVOU VLASTNÍ ARMÁDU...jen EU ji NEMÁ. a TAK PROHRÁVÁ. A nemá ji kvůli NATO. Kdyby tu nebylo NATO, musela by EU mít svou vlastní armádu a nemohla se vymlouvat na velikého bratra, který nás ochrání.

Jinak asi nemá smysl dštít tolik emocí. Je lepší udělat rozbor situace a navrhnout nějaká řešení. Jaká jsou vaše řešení?

4 1
možnosti
  • Počet článků 1059
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1012x
Jsem obyčejný občan a běžný zaměstnanec. Mám však vyhraněné názory na některé věci. Jsem kosmopolitní liberál, Havlista, pravdoláskař, intervencionalista a příznivec federalizace Evropy a hrdý Eurohujer. Jsem hrdý příslušník běsnící pražské kavárny, majdanista a iluminát a teď už i sluníčkář