Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SH

13 x politická korektnost ... to už něco znamená!

3 0
možnosti

Chucpe.

Politická korektnost není "demokratická slušnost; k diskusi" není to nic jiného než vědomý klam. Kdo není schopen přímo a jednoznačně - to nevylučuje slušnost, právě naopak - je podvodník či pokrytec.

11 1
možnosti

Politická korektnost je jen způsob jak urazit a ponížit druhého bez použití vulgárních výrazů.

5 1
možnosti
LC

Politická korektnost se stala synonymem pro mlžení. Není to sice přímo lhaní, ale zamlčování, překrucování a tendenční podávání informací. Zkrátka dobrá práce pro spindoktory. Byl závod na 100 metrů, kterého se zúčastnili Bolt, Peszyński a Chlumský. Pan Peszyński skončil na pěkném třetím místě, zatímco Chlumský byl předposlední. Okomentoval jsem to pro vás dostatečně korektně?

24 1
možnosti
MP

Skvela analyza nasi spolecnosti a ceste zpet ke slusnosti, toleranci a ucte!

2 9
možnosti
AP

A83d51a35m 34P83o61c25h93e

27. 11. 2016 19:27

A kdo nebude tolerantní a slušný (tedy mít stejný názor jako vy), toho pověsíme, nebo jen zavřeme?

4 0
možnosti
  • Počet článků 1059
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1012x
Jsem obyčejný občan a běžný zaměstnanec. Mám však vyhraněné názory na některé věci. Jsem kosmopolitní liberál, Havlista, pravdoláskař, intervencionalista a příznivec federalizace Evropy a hrdý Eurohujer. Jsem hrdý příslušník běsnící pražské kavárny, majdanista a iluminát a teď už i sluníčkář